Snel van je gear af? Ik koop het!

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Heren, heren... beetje ontspannen blijven, gaarne!

ik ben heeeeerlijk ontspannen :) mijn psych zegt dat ik me meer moet uiten

Als mensen in geldnood zitten heb ik daar zelf ook SCHIJT aan....meestal heeft dit een oorzaak en wie zich brand moet op de blaren zitten..
Heb laatst ook een heel mooi (onrealistisch) koopje gedaan en het boeit me geen ene reet in welke situatie die andere zich bevind (Die persoon ging met het inkoopbedrag accoord dus voel ik me niet schuldig dat ik het zo goedkoop heb) Als ie wat had nagedacht was hij het zo kwijt geweest op het Grote Boze Web.

Begrijp me niet verkeerd ik zal niemand ''naaien'' maar sommige mensen laten zich ''naaien'' of willen ''genaaid'' worden.

Bericht door een moderator:
Heren, heren... beetje ontspannen blijven, gaarne!

Misschien wil de NS voor de Heren wel een Treinstel sponsoren/beschikbaar stellen...:bekdicht:

Origineel geplaatst door Kevin
Als mensen in geldnood zitten heb ik daar zelf ook SCHIJT aan....meestal heeft dit een oorzaak en wie zich brand moet op de blaren zitten..

Dat siert je.

Origineel geplaatst door mono-poly
Er is niks lekkerder dan iemand een potje naaien.
Of zelf op zijn tijd genaaid te worden.

(heb ik van horen zeggen)

ik dacht dat je alleen maar borduurde?

Mono doet aan kantklossen met patchkabels. ;)

Verder niet zo druk maken mensjes.

wat nou ontspannen? wat nou ontspannen? wie is er hier gespannen dan? nou?
ach man, rot toch op met je mode-reet.

nee hoor hans, grapje. heb jij al gecheckt wat je voor je tr909 krijgt?

maar eh..... tenzij er al weer posts zijn verwijderd, vind ik het wel meevallen met de spanning hoor.

iedereen heeft recht op zijn eigen mening kevin, maar ik wil toch even melden dat ik blij ben, dat ik er zelf anders over denk.

trouwens over dat koopje, het is je van harte gegund, maar ik vond het wel erg kinderachtig van je, dat je dat nadat de koop gesloten was, nog een beetje ging inwrijven bij die lui. en als zo'n jongen dan een beetje stoer volhoudt dat hij het ook wel wist, denk je dat hij een kleine jongen is, maar zo groot heb je jezelf daar ook niet gedragen dus.

als jij je nog 's brandt (dat is vaak toch ook een kwestie van pech), dan hoop ik dat ik je kan helpen.

Origineel geplaatst door Leo
nee hoor hans, grapje. heb jij al gecheckt wat je voor je tr909 krijgt?

hmm, nee! wat geef jij ervoor? :D

Ik heb min of meer in de aanbieding:

- Roland alpha juno-2 € 200,
- Yammie DX-100 + breathcontroller + doos + manuals € 150,
- Behringer MX-2442 mixert (mackie kloon qua uiterlijk) € 375,
- keyboard stand + 2 losse verdiepingen € 40.

En nu maar wachten op die spectaculaire (aan)biedingen. :D

Origineel geplaatst door Leo
iedereen heeft recht op zijn eigen mening kevin, maar ik wil toch even melden dat ik blij ben, dat ik er zelf anders over denk.

trouwens over dat koopje, het is je van harte gegund, maar ik vond het wel erg kinderachtig van je, dat je dat nadat de koop gesloten was, nog een beetje ging inwrijven bij die lui. en als zo'n jongen dan een beetje stoer volhoudt dat hij het ook wel wist, denk je dat hij een kleine jongen is, maar zo groot heb je jezelf daar ook niet gedragen dus.

als jij je nog 's brandt (dat is vaak toch ook een kwestie van pech), dan hoop ik dat ik je kan helpen.

Nou Leo inwrijven is een groot woord...ik meldde het alleen.Als zij beter hadden gezocht (we hebben allemaal Internet) dan hadden ze geweten dat het meer op kon brengen.(en als ik je vertel dat het meerendeel wat er te koop staat veeeeel te duur is (boven 2dehands of zelfs jaja nieuwprijs ! )

Met dat branden bedoel ik dus dat er mensen zijn die leningen afsluiten voor de stomste dingen zoals een auto of studio zonder enige kennis van hoe of wat enz. (ik had het idd wel genuanceerder mogen brengen en het word allemaal wel lekker gemaakt overal met dat Prime Line enzo)

Ik heb me daar verder keurig gedragen maar was gewoon erg blij (en kom op op zo'n moment ben je gewoon een kindje in een speelgoedwinkel die net de mooiste Transformer heeft gekocht toch ?) :D

(mot geen ruzie hebben met Leo want dan komt Mono ook weer !) :duivels:

hmm, nee! wat geef jij ervoor? :D

ik heb nooit een tr909 gehad of willen hebben (is misschien een vooroordeel, heb altijd het idee dat er alleen maar van die overstuurde klereherrie uitkomt, die ook uit een vermona te halen is, voor een stuk minder, zo heb ik ook een hekel aan lonsdale (of hansdale), terwijl het toch vooral boksfans schijnen te zijn die die rotzooi dragen, kinderachtig van mij) en al ik er al een koop, wil ik toch wel zeker weten dat ik er min of meer uitspring.
het toeval wil dat ik wel dringend iets te drummen wil hebben, maar als het duur mocht zijn, had ik de machinedrum wel gehouden. ik zoek gewoon wat simpele ouwerwetse klappen. of moet ik daarvoor nou bij die lonsdale kids zijn?!

me eend gaat eruit wat brengt die op ?

(mot geen ruzie hebben met Leo want dan komt Mono ook weer !) :duivels:

met mij krijg je niet gauw ruzie, en dat is echt zo, maar eenmaal boven de 40 heb ik toch zoiets van: schijt, ik zeg het ook, als ik denk dat iemand te kort door de bocht gaat. het gaat hier dan wel over synths, maar het leven is een leerproces en elk graantje dat je meepikt is er 1. en tja, die cashconverters wete het vaak niet en doen maar wat (meestal ruim om hun risico te verkleinen, maar soms ook mis.)

nou heb ik via via een vriend in tilburg intussen wel het verhaal achter die indigo boven wate rgekregen. dat ding is al 3 keer van eigenaar gewisseld omdat ie behekst zou zijn....
tja, ik verzin het niet, maar bij de vorige eigenaren vielen na een maandje of wat spelen al hun haren uit en werden ze helemaal kaal. dus pas op! ;-)

wat een gedoe allemaal zeg, luister liever naar dit opzetje :D

en verkoop en koop gewoon wat je wil, maar let wel,van ruilen komt huilen :)

Origineel geplaatst door DJ Fuse
wat een gedoe allemaal zeg, luister liever naar dit opzetje :D

en verkoop en koop gewoon wat je wil, maar let wel,van ruilen komt huilen :)

ja, ho even, jij hebt makkelijk praten. ik kijk net onder aan je beriht en jij hebt gewoon de helft geleend!

Status
Please reply by conversation.
Back