Snel van je gear af? Ik koop het!

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door fuse
Bij mij zit een krekel in een van m'n synths.
Maar als ik dat ding openmaak geen krekel te zien.
Creepy shit!

Ik heb een cassettedeck met een kakkerlak achter de display.
Echt waar,..die is erin gekropen enn daar gestorven toen ik een liveset deed in een kraakpand,..

Ik heb tijden een 'studio vlieg' gehad. Dat was een klein vliegje wat in mijn studio rondvloog, ik denk we anderhalve week.
Ineens was ie weg :(

Dus ik hem zoeken, vond ik hem in de bassreflexpoort van mijn monitor. Het arme diertje was overleden, waarschijnlijk ten gevolge van een pittige bassdrum. Ik heb hem gecremeerd in de combimagnetron en nu staat er een piepklein urntje naast de monitor waarin de vlieg stierf. Ik heb nooit geweten wat de naam was van die vlieg. =(

Origineel geplaatst door r.5
Had ik vroeger ook last van, zelfs in Reason totdat ik DIT gebruikte! Weg russen... :smeris:

oftopic

ik heb hem gedownload , want die schijnt heel goed te zijn:)

ontopic

er komen nog rare geluiden uit mijn pc 8o)

toen de laatste dagen van m'n externe harddisk geteld waren scheet ik ook in m'n box (ehm broek dus...niet speaker) toen ik even aan de kabel zat te wrikken zei 'ie "ieieouaaaaaauwww" en deed 'ie 't niet meer....toen 'ie plotseling weer opstartte zei "ie " yeaaaaah" (ik was destijds wel in nevelen gehuld dankzij bavaria...dusss)
maargoed die harddisk mag je komen halen incl. atari 1040st +monitor....trouwens, ik heb ook nog een roland u110...goh wat een zooi eigenlijk..

Status
Please reply by conversation.
Back