[track] weer een met Bhajis Loops

Kat Yidaki

Musician
Aangezien ik de laatste tijd nogal veel in de trein zit, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om weer eens wat te stoeien op mijn Palm met Bhajis Loops met als resultaat een nummer dat ik "Paper Army" noem. Je kunt het hier downloaden.

Veel plezier :doei:

Ik vinnet een coole track!! :)

Heb je de vorige track al bewerkt in Nuendo?. Ben wel benieuwd naar de resultaten.

Een ontspannende lied is het zeker. Heb hem al een paar keer geluisterd en blijft goed.

Origineel geplaatst door chosenminder
Heb je de vorige track al bewerkt in Nuendo?. Ben wel benieuwd naar de resultaten.

Een ontspannende lied is het zeker. Heb hem al een paar keer geluisterd en blijft goed.

Eh nee... nog niet. Ik maak eerst wat tracks in Bhajis en dan zie ik wel welke me
dermate bevallen dat ik ze verder uitwerk. Misschien stap ik ondertussen ook nog
over op mijn laptop met Buzz ;)

Ik vind het een beetje saai een kaal. je track is makkelijk te voorspellen en het blijft eentonig door gaan.
Technisch zit hij wel goed in elkaar. ga zo door

Ik had niet gezien dat je hem op je handpalm had gemaakt!! software is de toekomst ('*D')

Origineel geplaatst door ill-bill
Ik vind het een beetje saai een kaal. je track is makkelijk te voorspellen en het blijft eentonig door gaan.

Ach, het is bedoeld als lift-muziek...of in mijn geval: trein-muziek

Technisch zit hij wel goed in elkaar. ga zo door

Tja, ik mag hopen dat ik na al die jaren toch nog iets heb geleerd.. maar het is wel pas mijn tweede liedje in Bhajis :D

Back