Hoe bescherm ik mijn werken?

Origineel geplaatst door sander
Bij die enveloppe gaat het om een verzegeld exemplaar. Maar dan toch kan je daar toch muziek van iemand anders in stoppen. Bijv wat onuitgebrachte nummers die je gedownload heb.

Het hele punt van die beveiliging is dat jij dat eerder doet dan dat iemand anders t kan doen. Hypothetisch hebben de eigenaars van die onuitgebrachte nr's ook zo'n enveloppe thuisliggen, maar dan met een vroegere datum erop. Zo kan je aantonen dat jij t nr als allereerste had.

Origineel geplaatst door Toon
Ik heb een envelope deels met plakband dichtgeplakt. Over een deel van die tape zitten de postzegels met daarop 3 stempels met een datum op. Om dan te gaan beweren dat ik een lege envelope naar mezelf zou hebben gestuurd wordt het al heel lastig.

Die enveloppe krijg jij nooit verstuurd!
1. Het adres moet vooraan staan.
2. De postzegel ook.
3. En dus komt de stempel op de voorkant.
4. Aangetekend versturen = manuele verwerking op het postkantoor
5. Dus: de postbeambte gaat jouw brief weigeren omdat ie niet conform is.
6. Want ook: stempels blijven niet zo goed op kleefband.
7. En de post wil OOK dat het bewijs via de stempel intact blijft.

:D

Origineel geplaatst door Alexander
Ja en dat doen nou net mensen waar Toon bang voor is...

...we hebben het toch over hoe bescherm ik mijn nummers, niet hoe jat ik makkelijk nummers van mensen!?

Die twee overlappen elkander wel enorm natuurlijk ;)

Origineel geplaatst door hermax
Die enveloppe krijg jij nooit verstuurd!
1. Het adres moet vooraan staan.
2. De postzegel ook.
3. En dus komt de stempel op de voorkant.
4. Aangetekend versturen = manuele verwerking op het postkantoor
5. Dus: de postbeambte gaat jouw brief weigeren omdat ie niet conform is.
6. Want ook: stempels blijven niet zo goed op kleefband.
7. En de post wil OOK dat het bewijs via de stempel intact blijft.

:D

aangetekend met bericht van ontvangst :)

Ik heb een publisher. Geen lokale schraper, maar gewoon een grote. Die hebben over de hele wereld vestigingen. Als iemand fratsen uithaalt in Japan (Sander!), dan krijgen ze een boze brief van de juridische afdeling. Niet lang daarna heb ik mijn centen.

Origineel geplaatst door Mad Dan
Ik heb een publisher. Geen lokale schraper, maar gewoon een grote. Die hebben over de hele wereld vestigingen. Als iemand fratsen uithaalt in Japan (Sander!), dan krijgen ze een boze brief van de juridische afdeling. Niet lang daarna heb ik mijn centen.

Ik had het over white label!

Tja, bootlegs zijn inderdaad vervelend. Dat is al jaren een probleem... vooral in Azie...

Back