ELectronic SKIL
Sound center
Toen ik gisteren lag te slapen bedacht ik me ineens iets!
Zou het niet gemakkelijk zijn als je bijv een patch hebt gemaakt op je synth en daarvan delen naar een
andere patch kunt saven.
Ik heb geen synth staan die dat kan!
Bestaat er eigenlijk een synth die dat kan. (nord modular tel ik niet mee dan)
Dus bijv. pak een waldorf Q. bij de lfo,de filters, adsr en de effects zitten er extra knopjes!
Dus druk je de knopjes van de lfo2, adsr, osc 2 aan bijv. die er denkbeeldig voor dit voorbeeld er langs staan.
Zodoende kun je die gedeeltes saven in een andere bestaande patch.
De knopjes van de delen van een synth die je niet aan hebt gedrukt, blijven onverandert in de bestaande patch!
Er moet natuurlijk ook een mode op zitten waarbij je heel de patch in een init patch saved waarbij je niet
alle langliggende knopjes hoeft te selecteren!
Dat zou toch gemakkelijk zijn!
Zou het niet gemakkelijk zijn als je bijv een patch hebt gemaakt op je synth en daarvan delen naar een
andere patch kunt saven.
Ik heb geen synth staan die dat kan!
Bestaat er eigenlijk een synth die dat kan. (nord modular tel ik niet mee dan)
Dus bijv. pak een waldorf Q. bij de lfo,de filters, adsr en de effects zitten er extra knopjes!
Dus druk je de knopjes van de lfo2, adsr, osc 2 aan bijv. die er denkbeeldig voor dit voorbeeld er langs staan.
Zodoende kun je die gedeeltes saven in een andere bestaande patch.
De knopjes van de delen van een synth die je niet aan hebt gedrukt, blijven onverandert in de bestaande patch!
Er moet natuurlijk ook een mode op zitten waarbij je heel de patch in een init patch saved waarbij je niet
alle langliggende knopjes hoeft te selecteren!
Dat zou toch gemakkelijk zijn!