Moss tri card korg trinity

thommy98

Ingeburgerd
Hallo,

ik sta op het punt om een korg trinity te kopen. De korg heeft een Moss tri card aan boord.. kan iemand me vertellen wat dit precies extra levert ? De verkoper vraagt hier immers 50 euro meer voor. Is dit dezelfde kaart die ook gebruikt wordt in de triton ?

Bedankt,

Tom

Re: Moss tri card korg trinity

Origineel geplaatst door thommy98
Hallo,
ik sta op het punt om een korg trinity te kopen. De korg heeft een Moss tri card aan boord.. kan iemand me vertellen wat dit precies extra levert ? De verkoper vraagt hier immers 50 euro meer voor. Is dit dezelfde kaart die ook gebruikt wordt in de triton ?

Het Moss board is een physical modeling synth die ook in de Korg prophecy zit. Echt een aanrader. Volgens mij is dat dezelfde als in de Triton. Zie http://www.vintagesynth.com/korg/trinity.shtml

The Trinity V3 (pictured above) added all the guts and glory of the Korg Z1 for even more outstanding musical sounds! The benefit of the Prophecy and Z1 features is MOSS, Korg's physical-modeling technique that made the Prophecy famous! The V3 or Z1 MOSS board can be added to the older Trinity

De Moss-tri board geeft de trinity een 6 voice polyfone MOSS-synth aanvulling. Dit is dezelfde synth engine als die van in Korg Z1 te vinden is. Deze kaart zit standaard al in de Korg Trinity V3. De Korg Trinity Pro en Plus hebben dit in monofone vorm (Tri-Solo board).

Als je een Moss Tri kaart nog los zou kunnen krijgen, dan moet je wel meer dan 50 euro betalen kan ik je vertellen :). Meer naar de 500, 600 euro (nieuwprijs).

Re: Re: Moss tri card korg trinity

Re: Re: Moss tri card korg trinity

Origineel geplaatst door Sjaak
Het Moss board is een physical modeling synth die ook in de Korg prophecy zit. Echt een aanrader. Volgens mij is dat dezelfde als in de Triton. Zie http://www.vintagesynth.com/korg/trinity.shtml

De moss kaart voor trinity is echter anders dan voor de triton en dan niet alleen in features.

Ok, deze kaart is dus zeker de moeite waard. Enig idee of de trinity een arpeggiator aan boord heeft ?

Tom

Re: Re: Re: Moss tri card korg trinity

Re: Re: Re: Moss tri card korg trinity

Origineel geplaatst door Nouveau
De moss kaart voor trinity is echter anders dan voor de triton en dan niet alleen in features.

Hmm, wat zijn de verschillen dan?

Back