irritatie alom...

Origineel geplaatst door turtel
me tb303 is flink gestegen in waarde, me k2000 is behoorlijk gezakt in waarde8o

Er is een groepje mensen die de TB gratis bij een andere aankoop meekregen, omdat
ze hem toen aan de straatstenen niet kwijt konden.
Tja als je er nu E800,- voor kan vangen.....

Origineel geplaatst door mikemix
Er is een groepje mensen die de TB gratis bij een andere aankoop meekregen, omdat

Ja hier:D
Kreeg die gratis,in 88-89
Bij een d5.

Denk ik smeer het er nog ff goed in:D

He hanz?

voorlopig kost het een hoop euris al die gein, maar ik heb er geen spijt van
ik heb voor alles een normale prijs betaald ,ook voor die 303 , heb wat van de prijs afgekregen zodat ik het idee had
een goede prijs had betaald , en de verkoper er een aardig bedrag voor kreeg ,als je hem wil dan wil je hem ook
nu zou ik voor een cloon gaan

je hebt gelijk:)

Attachments

• commentary.gif
    commentary.gif
    39,7 KB · Bekeken: 142
Origineel geplaatst door reddread
:dubbel: :dubbel: :dubbel: ka2 for president!!!!!!!!!

Ow ja? Dan wil ik mijn populariteit als Communistische President wel eens testen!

Ik zeg; "Alle apparatuur van iedereen in Nederland verkopen aan een handelaar elders en er 16 miljoen MC303's van kopen. Dat zou de ultieme impuls voor de Nederlandse muziek zijn!"

Want Lenin zou het zo gewild hebben!!!

:kont:

Origineel geplaatst door Kraan
Ow ja? Dan wil ik mijn populariteit als Communistische President wel eens testen!

Ik zeg; "Alle apparatuur van iedereen in Nederland verkopen aan een handelaar elders en er 16 miljoen MC303's van kopen. Dat zou de ultieme impuls voor de Nederlandse muziek zijn!"

Want Lenin zou het zo gewild hebben!!!

:kont:

Goh wat zouden we dan een hoop geld krijgen voor al jouw apparatuur. Waarom geen gearlist? Net of ik me schaam voor mijn Yamaha AN1X, Roland Juno 106, Akai AX73, Korg Poly61, Roland PM16 + rack met 7 pads, Quasimidi 309, Emu esi32, Hoontech DSP2000+ADC&DAC2000, Midiman Biport, Soundcraft Series 200B, D&R Series 700, DBX MC6, Alesis 3630, Digitech S100, Yamaha E1010, Pearl analog echo, Dynacord VRS23, Boss RV1000, Behringer Ultragain Pro, Behringer Shark DSP110, Behriger Ultrapatch(2x), Ross RX 15, Solton 100 Watt gitaarcombo, Korg AX1g, Richwood Acoustische gitaar, Rode NT1, Telefunken TD20, Shure 16A(2x), Superlux H6a(2x), AMD2400, Powerbook G3 Dus als jij nu alvast alles op ebay neer pleurt, dan ga ik vast effe wat mc303's bestelen...eeeuuh bestellen. Helaas heb ik niks wat ik kan bijdragen, ik heb alleen software helaas.

:D cool!

Heb je hem nog?

Nee,die heb ik toen een week daarna opgeblazen:D..serieus...(maar denk dat deze mischien al mankementen had)
Hoorde 1 toontje,pieuw... en ik was niet technisch genoeg om deze te maken,heb deze toen voor een weggeefprijs aan iemand verkocht die deze perse wilde,en die gast had hem binnen no time gefixed.

Ik kocht in 91 een 2e voor ongeveer 400 piek,die heb ik tot 98 gehad.
Nu heb ik al een tijdje een geleende,dankzij forum lid omiel.

Maar om nog ff terug te komen op het gratis krijgen vehaal,die zaak had er toen in die tijd 7,netjes met de tasjes in het magazijn liggen,niemand vroeg om een 303 want de meeste wisten niet wat het was.
Was al een jaar op zoek naar dat geluidje.
Heb zelf geluk gehad dat ik die 303 zag op een plaatje in een magazine met een artikel over acid,anders had ik dat nooit geweten.*D

Origineel geplaatst door Leo
ja, zo gaat dat al een tijdje hier in nederland, hè.

Nou nee hoor overal in de wereld lijkt me.

Origineel geplaatst door ka2
Helaas heb ik niks wat ik kan bijdragen, ik heb alleen software helaas.

Een muzikant zonder instrument is als een café zonder bier... :D

Re: Even mijn afgepingelde duit in het zakje...

Re: Even mijn afgepingelde duit in het zakje...

Origineel geplaatst door pjeut
...wat ik een paar keer heb meegemaakt, dat ging trouwens niet om synths of zo maar om een zonnescherm en een keer om een elektrische kachel. Dan heb je dus een prijs afgesproken, en de persoon komt hem ophalen en afrekenen. Dan heb je bijvoorbeeld € 50,- afgesproken, de man trekt twee briefjes van € 20,- uit z'n portemonnee en zegt men een verbaasd gezicht "oh jee, meer heb ik niet bij me, maar hiervoor kan het zeker ook wel". Vaste reactie (en advies aan een ieder): gewoon niet doen. Als de handel al op de imperial ligt, dan weer gewoon eraf halen.
In de praktijk moet de portemonnee van moeder-de-vrouw eaan te pas komen, en altijd ligt dat laatste tientje daar al klaar om gepakt te worden, dus....

Pjeut.

Dat zijn idd walgelijke acties. Als iemand dat bij mij flikt als we duidelijke afspraken hebben gemaakt mag ie meteen (zonder handel) weer oprotten.

Letterlijk uit m'n huis trappen zal ik hem. Ook als hij dan alsnog met het volledige bedrag komt is de knop bij mij om.

Afspraak is afspraak, daarop proberen te breken maakt me erg pissig!

Ach ja waar hebben we het over.....als je niet wil verkopen doe je dit lekker niet en natuurlijk is afspraak afspraak.

Laatst nog wat op Speurders gezet, krijg je redelijke biedingen en als je die mensen dan terug mailt voor een telefoonnummer zodat je wat kan afspreken, laten ze niets meer van zich horen??? Biedt dan niet!!

Maar gelukkig zijn dit allemaal LUXE problemen, en wat kunnen wij ons daar toch druk om maken;)

Owww zeker...op dit forum kunnen we er ook mee terecht,
afspraken niet nakomen.
Willen kopen maar niet kunnen of toch niet komen opdagen.

Ik ken ze ondertussen, zijn bijna altijd de zelfde, met dezelfde smoezen.
Klapper was toch wel, erm ik wil produkt X wel van je kopen maar ik
ga morgen een huis kopen en mijn vriendin vindt het niet zo verstandig.
En dan gaat het om een bedrag van E100,- tja, waar ben je dan mee bezig.

Ik probeer zo iemand dan in bescherming te nemen en te zeggen dat ie dan beter
produkt X niet kan kopen, zouden banken ook eens moeten doen met hun
mooie PL voorstellen waar dit soort mensen op voorhand dik in de problemen mee komen.

Ik probeer zo iemand dan in bescherming te nemen en te zeggen dat ie dan beter
produkt X niet kan kopen, zouden banken ook eens moeten doen met hun
mooie PL voorstellen waar dit soort mensen op voorhand dik in de problemen mee komen.

Breek me de bek niet open, je wil niet weten hoeveel leningen mensen hebben. Kwestie van het ene gat vullen met het andere gat. Ja onze vriend Dirk uit Wognum spint er behoorlijk garen bij. Kan er zelfs een voetbalclub van onderhouden.

Simon

Ps Dirk is Dirk Scheringa ook wel bekend als voorzitter van AZ en eigenar van Frisia, DSB, Postkrediet enz enz

Ps ps hierbij wil ik Dirk niet aanvallen, dat is gewoon zaken doen. Die mensen zijn bij hun volle verstand (tenminste de meeste wel) om zelf te besluiten of ze een kredietje willen.

Back