Contest contest!

Contest contest!

• Driekwartsmaat Dancetrack!

Stemmen: 18 39,1%
  • Sampleset Contest (op basis van aangeleverde samples!)

Stemmen: 17 37,0%
  • Oud Hollandsche Krakersch

Stemmen: 5 10,9%
  • MIDI remix contest (bewerk een aangeleverde MIDI file)

Stemmen: 4 8,7%
  • General MIDI meets Private Parts

Stemmen: 2 4,3%

• Totaal aantal stemmers
    46
  • Enquete gesloten .
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wat dacht je van een introstukje voor SF?
zo van die muziekjes die je hoort als het nieuws begint of een radioprogramma.
zoiets dergelijks maar dan voor SF.

Origineel geplaatst door Hanz
Ah jo, apollo... pak gewoon één van je bestaande lieve 3/4 ballads - knal er gewoon wat 909 samples in, of beter: gooi je ouwe wasmachine van de trap (wèl in één keer goed samplen) en voilà... klaar is de belgische inzending! ;)

Gelukkig dan dat het geen "Oud Hollandsche Krakersch" wordt. Dan was ik nog verder van huis. :D

Origineel geplaatst door apollo
Gelukkig dan dat het geen "Oud Hollandsche Krakersch" wordt. Dan was ik nog verder van huis. :D

Die uitdaging durf ik wel aan te gaan, een oud hollandse kraker maken

Ik heb op 3/4 gestemd.

Een contest met samplepakket is wel leuk, maar daarvoor zijn we allemaal iets te goed met onze gear. We hebben op het DnBforum ook wel eens dergelijke contests gehouden en het is natuurlijk geen kunst op wat one cycle waveforms uit een sample te knippen en dat als oscillatoren te gebruiken in je sampler, oftewel: Er komt dan geen eind aan de sonische diversiteit (wat natuurlijk ook leuk is). Dat werd op het DnBforum een beetje als valsspelen gezien en men kon er dus niet zeker van zijn of er alleen maar samples uit het pakket waren gebruikt. :duivels:

Contest is leuk, maar dan zonder hokjes aub. Iedereen moet wel vrij zijn om er van te maken wat men wil. Zo ga ik bijv. geen trance maken en ook over hollandse krakers heb ik zo mijn twijfels :maffia:

Joh, we combineren 't gewoon...... een 3/4 dance-track op basis van een set samples!

Ja toch? =)

De midi-contests (general midi - of midi samples) hadden mijn voorkeur, maar om te voorkomen dat er een oersaaie sample-contest komt heb ik maar voor de 3/4 gestemd, in de hoop dat die het wordt, dat lijkt me erg leuk.
Ik verheug me op alle synth-walsen!

En wie geeft de tie-break? (of hoe heet zo'n ding? ik doe niet aan sport.... ;))

Origineel geplaatst door UndErdOg
De midi-contests (general midi - of midi samples) hadden mijn voorkeur, maar om te voorkomen dat er een oersaaie sample-contest komt heb ik maar voor de 3/4 gestemd, in de hoop dat die het wordt, dat lijkt me erg leuk.
Ik verheug me op alle synth-walsen!

ik heb net een casio MT-60 gekocht , en daar zit geen midi op ?

dan kan ik niet mee doen:{

Dus ... het wordt een 3/4 contest! Wie had dàt gedacht! ;)
Volgende keer weer samples!

Zal vanavond even het de contest starten.
Gentlemen, start cracking! :mega:

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back