Dr. no

turtel

ELECTRIC
een remake van dr no , tenminste geprobeerd:)

Dr no

Attachments

• idocy.jpg
    idocy.jpg
    14,4 KB · Bekeken: 74
Die drum gaat wel lekker zeg ...

De lijn die de solina speelt doet me denken aan een nummer van das pop (kan me wel niet echt goed herinneren welk).

Mss een arpeggio erin om het wat spannender te houden?

En het is altijd een genot, die typische turtelprot. :D :okdan:

Origineel geplaatst door apollo
Die drum gaat wel lekker zeg ...

De lijn die de solina speelt doet me denken aan een nummer van das pop (kan me wel niet echt goed herinneren welk).

Mss een arpeggio erin om het wat spannender te houden?

En het is altijd een genot, die typische turtelprot. :D :okdan:

ja, zo een arpeggio is nog wel leuk erbij , er zit al best wel veel in , een beetje proberen kan geen kwaad

Mooie opbouw zit er in aan het begin.

Drums zijn goed, qua volume en groove.

Op een gegeven moment verwacht ik een lead met een verhaal. Blijft uit.

Toch mooie track, hoor.

Als soundscape staat hij goed overeind. Er gebeurt veel met filters, de bas klinkt ook lekker en de string die er op de achtergrond bijkomt is ook mooi gebruikt. De groove van de drums is inderdaad erg goed, de hihats geven het een lekkere feel. Het gebruik van de achtergrondgeluiden smukt het geheel op en geven het een cinema-gevoel.

Het enige wat ik mis is iets concreets. Het werd al eerder gezegd: ieder moment wordt een melodie verwacht ... maar die komt er niet en de luisteraar blijft dus een beetje op z'n honger zitten.

Maar voorts vind ik het wel knap gedaan: 7,5 op 10 :okdan:

:doei:

heerlijk sfeertje zet je hier neer zeg! Arpje of leadmelootje zou idd miss nog wel finishing toutch zijn.

he bedankt , gaat het proberen een soort lead

ken je hem nog:)

Attachments

• dent_01 (wince).jpg
    dent_01 (wince).jpg
    8,4 KB · Bekeken: 57
Ik zou niet (meer?) weten hoe het Dr. No-thema gaat, maar dit kan ik wel waarderen. :) Ik ben het dan ook eens met +/- alles wat al gezegd is, inclusief het idee van een arpeggio of lead (misschien is een arp beter om het soundscape-idee vast te houden?) er bovenuit om het iets herkenbaarder/minder abstract te maken. Mooi gebruik van die samples trouwens!

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik zou niet (meer?) weten hoe het Dr. No-thema gaat, maar dit kan ik wel waarderen. :) Ik ben het dan ook eens met +/- alles wat al gezegd is, inclusief het idee van een arpeggio of lead (misschien is een arp beter om het soundscape-idee vast te houden?) er bovenuit om het iets herkenbaarder/minder abstract te maken. Mooi gebruik van die samples trouwens!

die, dr no , die sample is in de luchthaven roept om
en er moet nog iets bij, heb er nou al vanalles ingepropt en toch zit er nog iets niet in
gaat het verder proberen

Back