[techno] Pjotr G - Blowdryer

Pjotr G

funky lid
Beat loopt weer zoals gewoonlijk als een trein maar vind het jammer dat je weer hetzelfde begint..(ik kan ook niets beters verzinnnen maar goed..misschien beginnen met de Vocal sample) Ben ook niet erg fan van de Synth sorry..
Maarruh weer LEM CL2X compressie of ? :D

Origineel geplaatst door Kevin
Maarruh weer LEM CL2X compressie of ? :D

dezelfde!

en normaal begin ik gelijk vol op met de kick en dat is nu niet :p

het is er eentje voor de dansvloer. :dj:
maar toch vind ik dat je meer moet "durven"
tis net allemaal ietjes te voorspeldbaar. en die synth vind ik ook
niet helemaal goed zitten. maar hij is wel lekker. :okdan:

Ik zou vooral wat meer aandacht besteden aan die latino zang sample. Die knalt nog niet de speakers uit. Als dat eenmaal gelukt is, kun je er n lekkere climax omheenbouwen binnen je track.
Die synth mag je ook nog zeker wat spectaculairder laten klinken.
Ondanks dat klinkt het geheel best opzwepend en zou ik er zeker nog meer tyd in steken!
:dj:

Origineel geplaatst door apollo
Linkje werkt niet (meer)? :confused:
bij mij wel hoor...maar ik ben het eens met hetgeen hierboven genoemd is...'t is allemaal errug lekker wat je doet maar idd wat te netjes...techno is voor mij echt een muziekstroming waarbij alle mag en kan...
de 4/4 kick is de basis maar daarnaast kun je compleet over je nek gaan met de rest van de sounds...pjotr-g show some balls..zou ik zeggen..en dat hoeft niet "hard" te zijn maar wel "nieuw,fris,verassend"..
m.a.w. je laat horen dat je de huidige meesters der techno kunt evenaren, nu moet je ze nog overstijgen.

Origineel geplaatst door Bubbles
Waar heb je die sample vandaan?
Gave shit :dj:!

Nou, ik heb lang zitten peinzen waar de hell krijg je n leuke latin sample vandaan. Maar toen kreeg ik n goeie ingeving :L .

Er zijn gewoon shoutcast streams die 24/7 traditionele latino salsa's de digitale ether inpompen. Dit heb ik een half uurtje opgenomen en er zat al wat bruikbaars tussen :D

verder tnx voor comments

Ik vindt 'em wel knallen hoor! :okdan:
Misschien dat je alleen iets meer tijd aan je sounddesign moet besteden?! ;)
Sommige geluiden klinken nog te zacht/dof (b.v. de ride) en springen er niet echt uit.
Maar dit zijn echter kleine puntjes op de i zetten?!
Voor de rest? Super knal plaat!!! :okdan: Alleen vindt ik dat Zuid-amerikaanse vocaltje een beetje gedateerd. ;)

Overall? Keep this sound alive Pjot! Echt top!!!

polyphonication? que?

@PjotrG

Ken je die niet eens? Je hoort er zelf (blijkbaar) bij! :D

Maar ik vind 'em weer lekker.... hoeveel heb je nu al uitgebracht vraag ik mij af....

btw, ik vind je techno het lekkerst trouwens....

hoeveel nu al :D

nog niks....al :L

Hoe kan dat? Waarom?

Als ik sommige dingen hoor die wel op plaat komen.........

Het is een knotsgekke wereld....

Origineel geplaatst door Pjotr G
polyphonication? que?

Haha dat las ik in een ander forum over hoe je op je dj-naam bent gekomen...
Daar zei een ene Dj Pjotr dat zijn naam het Russische equivalent van Pieter is en als producernaam polyphonication gebruikte...

Maar dat was vast niet Pjotr-G :mega:

dat was ik niet in elk geval nee

ik vind m lekker...doet aan als een gedachtenstroom...juist daarom vind ik de volumes van de vocalen erg goed zo...

Lekker trekkie hoor...vin de synth ook vet! scheepstoeterhoovert!:)
Hij loopt als een trein...lekkere vocal...lekkere kleine hik soundjes prima!
Mag idd wel een vrofellende break in...of misschien wel 10 breaks nog! ;)

Toch weer een lekker meesleurende techno swinger....
Met wat krijg je die percussie altijd zo doorlopend en hoe stel je deze af qua scherpte/hz ? Die drive is altijd
:okdan:

Back