grandaddy
Modulator
Hallo,
Ik heb een vraag over CC's. Ik heb hier al een flink aantal threads waar CC's in voorkomen gelezen en ook al flink heb geGoogled maar kom er nog steeds niet
uit.
Ik heb bijvoorbeeld een Supernova II waarop dus veel knoppen en faders zitten. Die kunnen volgens mij allemaal CC's uitsturen. Met de Supernova zou ik graag o.a. mijn oude Sequential Circuits Six Trak real-time willen kunnen tweaken. Dus filter cutoff en resonantie, lfo speed, lfo wave etc.
Maar hoe doe ik dit ? Dus hoe vertel ik de Supernova dat CC... filter cutoff is en hoe vertel ik het de Six Trak?
Alvast bedankt voor reacties !
Ik heb een vraag over CC's. Ik heb hier al een flink aantal threads waar CC's in voorkomen gelezen en ook al flink heb geGoogled maar kom er nog steeds niet
uit. Ik heb bijvoorbeeld een Supernova II waarop dus veel knoppen en faders zitten. Die kunnen volgens mij allemaal CC's uitsturen. Met de Supernova zou ik graag o.a. mijn oude Sequential Circuits Six Trak real-time willen kunnen tweaken. Dus filter cutoff en resonantie, lfo speed, lfo wave etc.
Maar hoe doe ik dit ? Dus hoe vertel ik de Supernova dat CC... filter cutoff is en hoe vertel ik het de Six Trak?
Alvast bedankt voor reacties !
werkt het super simpel, de CC staat gelijk aan het parameter getal - 1
> De beste manier is natuurlijk midi devicemaps in sx3. <SX3 promo mode uit>