Origineel geplaatst door Dobre
het wordt nu echt zo'n oud mannetje met slecht gebit...de toetsen vallen er namelijk 1 voor 1 uit
ja.... daar heeft die van mij inmidels ook een beetje last van ..
althans... 1 toets dan... ik poets regelmatig met natural whitening, bliven de toetsen mooi wit van, de zwarte kan ik niks meer mee doen helaas..
Maar inderdaad, de sk-1 is toch een stukje jeugdsentiment

mijn eerste deuntjes maakte ik met dat ding.
ik sampelde een loop (hip hop in die jaren), ik was er achter gekomen dat de sample tijd op een bepaald aantal bpm de sample op loopfunctie precies liet loopen.
Je krijgt alleen lamme vingers van een toets ingedrukt houden dus een doosje van een cassettebandje (ja, van voor de CD) deed wonderen tussen de toetsen.
En dan... scratchen, mixen en dat soort dingen, mijn eerste eigen remixjes en muziekjes maken...
*snik* ik verlang bijna weer terug naar die tijd ipv samplen op 64 bit 256 khz met 2000 stemmen polyfoon, 38 outputs, 16 Gieg sample geheugen met 2 Terrabyte harddisc, DVD2 brander voor backups, voice control en virtueel met je pupillen bediende filters en effecten...
en ja... die van mij hangt ECHT ingelijst in een mooie gouden lijst in mijn studio boven mijn mengtafel...