FLStudio vraagjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ramoonus

Hallo allemaal
Ik bezig FLStudio 4.5
Ik zit met het probleem dat sommige samplers/synths signalen kunnen krijgen van 16 MIDI kanalen
Hoe doe ik dit VIA DE SEQUENCER???

Ook kunnen sommige plugins 16 kanalen laten horen. Dit word samengemixt tot stereo
Is er een mogelijkheid deze kanalen te splitsen?

een midi out module toevoegen, dan kun je kiezen welk midi kanaal ie moet sturen (en welke midi port).

Dat van die 16 kanalen uit 1 plug, hangt beetje af van de plugin volgens mij

maar is het mogelijk die 16 kanalen MIDI intern binnen het programma te gebruiken?

En kan ik die 16 kanalen audio splitsen naar mn mixer?

Ja je kan die 16 midi kanalen intern gebruiken, door de plugin een midi port toe te wijzen. Vervolgens kun je meerdere midi out modules openen die verschillende midi channels van de betreffende port aansturen.

Over de audio, hangt af van plug....

Heb ook prob met fruity 4. Ik heb versie 5 geïnstalleerd.versie 4 was demo en wil deze nu verwijderen, maar nu vind ik hier geen uninstall. Ook via software van configuratiescherm gaat hij niet weg. Iemand die dit probleem ook had?

Origineel geplaatst door Ramoonus
maar is het mogelijk die 16 kanalen MIDI intern binnen het programma te gebruiken?

En kan ik die 16 kanalen audio splitsen naar mn mixer?

Verschillende ports gebruiken voor je verschillende midi-out kanalen. Match je plugin port met je midi-out port.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Verschillende ports gebruiken voor je verschillende midi-out kanalen. Match je plugin port met je midi-out port.
yep ik heb t gevonden!
thanks

nu nog die 16 kanalen audio

Over welke plugin heb je het?

gevonden!

Multiple Outputs Support
FL Studio supports VSTi plugins with multiple outputs. In the plug-in window, click the down-arrow menu (upper left corner under the red plug-in icon). If the plugin supports multiple output, you will see "enable multiple outputs", select it. Now the first output will be set to whatever FX channel is initially assigned to that plug-in, and each successive FX track will contain the additional outs. For example, a plugin with 4 outputs assigned to FX track 10, takes tracks 10, 11, 12 and 13.
http://www.flstudio.com/help/html/chansettings_plugin.htm

modje :slotje: please

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back