Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Johan Cruiff
Als je me zou vragen wat de beste opstelling van teamgenoten zou zijn, dan zou ik zeggen: de spits in het midden en de keeper op goal. Da's natuurlijk logisch.
Origineel geplaatst door Johan Cruiff
Als je me zou vragen wat de beste opstelling van teamgenoten zou zijn, dan zou ik zeggen: de spits in het midden en de keeper op goal. Da's natuurlijk logisch.

Origineel geplaatst door DJ Fuse
heb het wel eens gehoord volgens mij... maar wat ook al weer..![]()

Origineel geplaatst door koediman
om aan de gruwelijke spanning een eind te maken... hier een mp3'tje met een gedeelte van de rest van het nummer.
ik vond het dus onmogelijk veel op een kraftwerk-track van hun laatste album lijken, maar ik zal wel de enige zijn dan... sorry voor het ongemak!
oja... het is dus burning spear met "civilise reggae" van het album "social living" ...
Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik vond het lijken op aero dynamik van kraftwerk. Bedoel je die?
Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik vond het lijken op aero dynamik van kraftwerk. Bedoel je die?

Origineel geplaatst door koediman
om aan de gruwelijke spanning een eind te maken... hier een mp3'tje met een gedeelte van de rest van het nummer.
ik vond het dus onmogelijk veel op een kraftwerk-track van hun laatste album lijken, maar ik zal wel de enige zijn dan... sorry voor het ongemak!
oja... het is dus burning spear met "civilise reggae" van het album "social living" ...

Origineel geplaatst door Flesje
WTF!
Geen wonder dat ik het meteen herkende. Social living heb ik grijs gedraaid.![]()