quizzje... waar komt dit vandaan?

koediman

--<{(OoO)}>--
ben benieuwd of iemand weet van welk nummer dit is. zal later nog wel even wat uitleg geven waarom ik hiermee kom, maar voorlopig lijkt het me het beste om verder geen info erbij te geven, het is tenslotte een quiz :)

Attachments

• sound 1.mp3
    341,6 KB · Bekeken: 71
volgens mij krijg je dit wel uit een virus.. volgens mij uit de plug nog wel

volgens mij rate reducen, flanger, delay.. ook lfo ergens op?

ook die donkerdere shit krijg je daar wel uit. chorusje erop

heb het wel eens gehoord volgens mij... maar wat ook al weer..:stupid

Origineel geplaatst door Johan Cruiff
Als je me zou vragen wat de beste opstelling van teamgenoten zou zijn, dan zou ik zeggen: de spits in het midden en de keeper op goal. Da's natuurlijk logisch.

sjah johann, blaikbaar ken je toch nie overal over meeprate... da's logisch 8o)

maar goed... de soundclip... ik hoort een dikke phaser maar voor de rest zou ik het niet weten...
is het 80's misschien?

Origineel geplaatst door Johan Cruiff
Als je me zou vragen wat de beste opstelling van teamgenoten zou zijn, dan zou ik zeggen: de spits in het midden en de keeper op goal. Da's natuurlijk logisch.

zeg he! Blijft dit zo? :)

Origineel geplaatst door DJ Fuse
heb het wel eens gehoord volgens mij... maar wat ook al weer..:stupid

tsja... wat zal ik zeggen; het lijkt ergens op maar het is iets anders.... daarom heb ik'm ook hier neergezet

anyway...ik heb het niet zelf gefabriceerd ofzo... tkomt van een plaat.

Ik ken het zeker.. Maar wat het nou precies ook alweer was.. ben benieuwd!!
Intro van een of andere reggae track?

nou je 't zegt... tzou wel iets voor the orb zijn om dit te hebben gebruikt...toch nog es m'n ouwe orb-shit doorspitten ;)

flesje is erg warm trouwens :D

't deed mij eeeeeerg veel denken aan een moderne produktie van een bekende band en had eigenlijk verwacht dat mensen die zouden noemen

om aan de gruwelijke spanning een eind te maken... hier een mp3'tje met een gedeelte van de rest van het nummer.

ik vond het dus onmogelijk veel op een kraftwerk-track van hun laatste album lijken, maar ik zal wel de enige zijn dan... sorry voor het ongemak! :D

oja... het is dus burning spear met "civilise reggae" van het album "social living" ...

Attachments

• burning spear.mp3
    905,5 KB · Bekeken: 78
Origineel geplaatst door koediman
om aan de gruwelijke spanning een eind te maken... hier een mp3'tje met een gedeelte van de rest van het nummer.

ik vond het dus onmogelijk veel op een kraftwerk-track van hun laatste album lijken, maar ik zal wel de enige zijn dan... sorry voor het ongemak! :D

oja... het is dus burning spear met "civilise reggae" van het album "social living" ...

Ik vond het lijken op aero dynamik van kraftwerk. Bedoel je die?

Ik vind het klinken als een stringsynth (denk Solina) door een filterbank.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik vond het lijken op aero dynamik van kraftwerk. Bedoel je die?

die remix van alex gopher is dus wel te gek he... dansvloerkraker
die draai ik altijd 8)

Origineel geplaatst door koediman

WTF!
Geen wonder dat ik het meteen herkende. Social living heb ik grijs gedraaid. :D

Origineel geplaatst door Flesje
WTF!
Geen wonder dat ik het meteen herkende. Social living heb ik grijs gedraaid. :D

idd een zeer vette plaat, ik kende'm nog niet omdat ik altijd dacht dat burning spear niks voor mij was... onzin dus :P

hoorde'm laatst en toen dit nummer inzette dacht ik even dat er een foutje in het bestand zat en er per ongeluk een kraftwerk track tussen was geraakt :D

klint lekker ,. kool trackie hoor:)

Back