Zinloze polls

Zinloze polls

• Ja

Stemmen: 9 56,3%
  • Nee

Stemmen: 7 43,8%

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquete gesloten .
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Word jij ook zo gek van al die polls over gear wat als kut op dirk slaat? Alsof een fatsoenlijke vraag nou zo moeilijk is.
Meestal dat men er de ballen verstand van heeft en verwacht dat de rest met een paar zinnen door heeft wat die ander wil kopen. En dan eindigt het meestal in een rel omdat een paar mensen tegenstelde meningen hebben en dan degene die de vraag stelde geen fatsoenlijk antwoord krijgt en dan maar van ellende de hoogste score gebruikt om z'n zuurverdiende centjes uit te geven.

Oftewel.
Nee! Ik ben tegen zinloze polls!

BOND TEGEN ZINLOZE POLLS... SLUIT U AAN !

- ik doe mee.. :maffia:

De vraag is voor wie die nou zinloos is. En wanneer die nou zinloos is. Waar ligt de grens voor een zinloze en zinvolle poll?
Wat de een zinvol vind vind de ander zinloos.

Ik heb nog geen polls gezien van : "Hoeveel frikandellen eet jij in een jaar?". Afgezien dat die wel zinloos is, mag deze zelfs geplaatst worden in "Slap Geouwehoer" (niet dat iemand daarop zit te wachten denk ik...).

Nee 't intresseert me nix, maar ik heb het idee dat jij nogal een helder idee hebt over hoe een forum eruit zou moeten zien, en als het dan afwijkt word je een tikkeltje opgefokt. :)

Hu - mor

Zelf - re - fle - xie

Ir - ri - tant

:D

Origineel geplaatst door Camiel Toe

Hehehe, die kon je aan zien komen. :)

dat mag ik wel hopen... anders is het zo schrikken als je rits opeens opengaat :o:

[jawel het niveau kan nog lager!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back