triple_xxx
Ingeburgerd
ik ben dj maar wil wat meer toevoegen aan mijn sets. een paar exlusieve remixen of mash ups maken. ik heb al naar verschillende apperaten gekeken. het is ook de bedoeling ze live te brengen tijdens de set. liefst met een zo klein mogelijke set-up
- de sp-606 bv hoor er veel slecht over. maar de 8 voices en de 4track sequencer is dat echt een probleem als je met wave files gaat werken? hoeveel voices verbruikt een wave file? (ben dat eens tegen gekome ergens maar vind het niet meer terug)
de mpc1000 heeft geen timestretching( wa wel een must is) deze update zou er dees jaar komen maar heb ik nix meer van gehoord.
de rs7000 vin ik een klein geheugen hebben. zeker als je met hele melodieën zoekt te werken.
of een mc-909
of een racksampler met een midikeyboard/controller eraan?
of toch iets met toetsen. motif fantom triton?
- de sp-606 bv hoor er veel slecht over. maar de 8 voices en de 4track sequencer is dat echt een probleem als je met wave files gaat werken? hoeveel voices verbruikt een wave file? (ben dat eens tegen gekome ergens maar vind het niet meer terug)
de mpc1000 heeft geen timestretching( wa wel een must is) deze update zou er dees jaar komen maar heb ik nix meer van gehoord.
de rs7000 vin ik een klein geheugen hebben. zeker als je met hele melodieën zoekt te werken.
of een mc-909
of een racksampler met een midikeyboard/controller eraan?
of toch iets met toetsen. motif fantom triton?