Ik probeer het volgende voor elkaar te krijgen. Als ik een sampel afspeel, bijvoorbeeld een stuk gesproken tekst, moet hij het laatste woord herhalen. Als een soort delay, maar dan gecynchronisserd op de beat. Ik heb het al geprobeerd een sample in een audiotrack te plakken en daar een delay achter te hangen welke bij het laatste woord opengedraaid wordt. Maar dan herhaalt 'ie ook het woord wat daarvoor staat.
Nu heb ik het wel op kunnen lossen door het laaste woord te knippen en in een nieuwe audiotrack te plakken, daar de delay overheen gehaald en deze gecynchroniseerd op de beat. Maar omdat de positionering van deze samples nauwkeurig moet plaatsvinden, wordt het heel lastig om deze actie verderop in de plaat nogmaals toe te passen. En het lijkt mij dat het sowieso veel makkelijker moet kunnen.
Ik dacht zelf aan een soort sampler, waar je bepaalde stukken uit de sample kan laten loopen. Dat loopen moet dat wel helemaal te configuren zijn zodat je er een soort delay mee kan nabootsen. Dan liefts ook dat je die delay ook weer kan laten aanzwellen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Bestaat er een VST die dit kan? Liefts gratis natuurlijk, maar ik heb voor een goed product ook wel wat geld over.
Bedankt alvast!
Ik weet niet zeker of dit de goede plek is om dit te plaatsen, maar het leek mij het meest waarschijnlijk. Ik kon het ook niet echt in de search terug vinden.
Nu heb ik het wel op kunnen lossen door het laaste woord te knippen en in een nieuwe audiotrack te plakken, daar de delay overheen gehaald en deze gecynchroniseerd op de beat. Maar omdat de positionering van deze samples nauwkeurig moet plaatsvinden, wordt het heel lastig om deze actie verderop in de plaat nogmaals toe te passen. En het lijkt mij dat het sowieso veel makkelijker moet kunnen.Ik dacht zelf aan een soort sampler, waar je bepaalde stukken uit de sample kan laten loopen. Dat loopen moet dat wel helemaal te configuren zijn zodat je er een soort delay mee kan nabootsen. Dan liefts ook dat je die delay ook weer kan laten aanzwellen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Bestaat er een VST die dit kan? Liefts gratis natuurlijk, maar ik heb voor een goed product ook wel wat geld over.
Bedankt alvast!

Ik weet niet zeker of dit de goede plek is om dit te plaatsen, maar het leek mij het meest waarschijnlijk. Ik kon het ook niet echt in de search terug vinden.
Zijn er geen goedkoperen samplers die dit kunnen?