Onzinnige uitspraken... op andere sites en forums !

softtarzan

Done deal
Na het synthforum struin je het web natuurlij wel eens verder af op zoek naar extra info en meningen over gear, techniek etc... Ik weet het: stom, hier op dit forum staat alles wat je nodig hebt, maar de mens is eigenwijs. :stupid :stupid :stupid

En heel regelmatig kom je dan zo ook de grootste onzin tegen. Soms weet je zelf inmiddels echt beter, soms begin je aan jezelf te twijfelen, en soms... :dubbel: :dubbel: :dubbel:

In deze thread onzinnige voorbeelden die jij tegenkomt. Ik doe zelf effe de aftrap:

op de site http://wegamedia.com/steenbergen/muziek/em/mysynths.html staat een aantal korte beschrijvingen van gear, waaronder deze:

" Mackie 1402-VLZ Pro
Een kleine maar fijne mixer. Valt eigenlijk niet veel over te zeggen. De klank is duidelijk beter dan zijn voorganger, de Behringer Eurorack MX1602. "

Mackie als opvolger van Behringer ! :dubbel:

Misschien had de bewuste persoon eerst een behringer mixer en heeft daarna een mackie gekocht. Dan klinkt het nog enigzins logisch. :eureka:

Origineel geplaatst door mc_kwok
Misschien had de bewuste persoon eerst een behringer mixer en heeft daarna een mackie gekocht. Dan klinkt het nog enigzins logisch. :eureka:

Ahum... Wat een onzinnig voorbeeld heb ik daar gegeven! Shame on me !!!:stupid :stupid :stupid

mc_kwok :okdan:

Ik kan als excuus misschien aanwenden dat ik plat lig met griep, maar...? Hoe kan ik zo slecht lezen!!!

Ik maak dan meteen maar gebruik van de mogelijkheid om bij deze excuses aan te bieden aan de heer Steenbergen, die ik in mijn opening onheus heb bejegend. :o:

:eureka: Dit maakt het natuurlijk wel heel makkelijk om te scoren mensen! Kom op met die wél goed gelezen voorbeelden !

Origineel geplaatst door bliepertronic
ik heb me er hier toch eentje gevonden...........................:D :D
onzinnige uitspraak
Bovenstaande zou ik willen aanmelden als onzinnige uitspraak want de thread-titel is toch echt "Onzinnige uitspraken... op andere sites en forums", maar dat mag niet want deze onzinnige uitspraak staat op dit forum ;)

Bij deze nomineer ik 90% van de reacties geplaatst op de website fok.nl.

en natuurlijk raakt dit artikel ook kant noch wal 8o)

Ha!....Ha!.....

Ha!....Ha!.....

Zo'n beetje alles wat ik zeg is onzin!8o) :dubbel:

Re: Ha!....Ha!.....

Re: Ha!....Ha!.....

Origineel geplaatst door MindBleep
Zo'n beetje alles wat ik zeg is onzin!8o) :dubbel:

Dat zal ook niemand hier willen bestrijden MindBleep (:dubbel: ). Maar op welke ANDERE forums doe je dat ook...?
Misschien kun je anders zelf vast een paar sterke beweringen van eigen hand nomineren? Jezelf quoten zou ik voorlopig nog niet willen uitsluiten hier, of het moet helemaal uit de hand gaan lopen...hihi

Back