Ook ik ben erbij

satellite7

Nieuwkomer
Hallo ik speel in satellite7 en ben gitarist.
Ben altijd op zoek naar vernieuwende manieren om mijn gitaargeluid te bewerken.

Het liefst wil ik alleen maar met analoog spul werken maar in de praktijk (vooral voor live optredens) is dit helaas niet altijd mogelijk.

Ik ben een erg grote fan van Dynacord (vraag mij niet waarom maar het is gewoon super goed spul en niet zo bekend en onbetaalbaar als bijvoorbeeld een space-echo)

goh wat moet je zoal over jezelf vertellen.
Kom eens op onze site kijken http://www.satellite7.nl of http://www.purevolume.com/satellite7
binnenkort zal er een nieuwe site online want deze is wel een beetje achterhaald.

mijn efectenrack bestaat ui.
Bird analogue delay
Dynacord Tape echo
nord modular
dynacord cls-222 lesley simulator
line-6 delay 19" versie
ibanez eu-405
nobels switch system
vintage RAT
big muff pi "de leger groene uit rusland"
whammy-2

en dan speel ik over een fender twin-reverb. (wat een heerlijk geluid zit hierin)

met de band hebben wij op dit moment niet echt veel optredens maar wij zitten op dit moment in de studie en focussen ons nu even op dat proces om weer volop aan de bak te gaan als de volgende CD eindelijk uit gaat komen.

bedankt voor het lezen van dit zo niet interessante stuk.

:Z

sherman

sherman

Wij hebben de sherman voor onze CD opnamns gebruit. je hebt gelijk dat ding klinkt echt als een beest.
(wel erg gevaarlijk voor je versterker.)

Heb jullie nog in de Klos (Emmeloord) zien optreden.Weet idd nog dat de gitarist regelmatig aan een effectenbak zat te sjorren..
Hep genoten toen...daarom ook ´systems of development of your own choice´gekocht en draai um nog regelmatig.. Goeie plaat,

Welkom!

hoi Rubmanation

De klos dat is een aardige tijd geleden.
Leuk dat je het optreden goed vond en onze CD nog de speler weet te vinden.

Hopelijk zal zo rond September de nieuwe CD uit zijn en dan gaan wij natuurlijk ook weer in de Klos spelen.
De nieuwe CD word echt een stuk mooier.
wij zijn hem op dit moment nog aan het opnemen maar alle tracks die erop staan klinken echt verschrikkelijk mooi en dit keer niet zo accoustisch georienteerd zoals de laatste CD.

Leuk nog een gitarist bij te hebben op synthforum. Zelf tokkel ik ook af en toe wat.

acoustic%20guitar%20smiley.gif

Welkom. :okdan:

Back