Yamaha RY-30 & SY/TG-77 Wave cards

Status
Please reply by conversation.

UserTronix

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar wave cards voor m'n Yamaha RY-30. De RY-30 accepteerd ook SY/TG-77 wave cards, daar heb ik dus ook interesse in, en dan in het bijzonder de W7731 Syn Wave 1.

Ik lees net dat de RY-30 ook overweg kan met wave kaarten van de SY- & TG55. Dus mocht je die nog ergens hebben rondslingeren, dan neem ik ze gaarne van je over.

Bedankt Etaoin!

Beide kaarten zijn inmiddels opnieuw aangeboden op eBay, het zijn echter voice data kaarten, de RY-30 accepteerd geloof ik alleen wave kaarten. Ik kan het natuurlijk op geluk proberen.

Volgens mij is dat hetzelfde. De SY77 kent twee cardslots, een RAM card slot en een Waveform card slot. Dus die voicedata kaart moet sowieso in het Waveform slot. Vraag is natuurlijk ook of er echt waves op staan of alleen maar voices die de interne waves en afm gebruiken. In het laatste geval zul je er niet zoveel aan hebben denk ik.

Ik ga het even aan de aanbieder vragen of er ook waves op de kaarten staan. De kaarten zien er nogal obscuur, '3rd party' uit, en op de foto's is het ook niet goed te lezen, op de ene staat wel duidelijk dat het een voicecard betreft, maar daar kunnen inderdaad ook nog waves opstaan.

Heb je toevallig een SY-77? En zou je interesse hebben in die kaarten eventueel, als ze niet zouden werken in de RY-30?

Hhhhm, krijg een leuk kryptisch mailtje in Engtalian terug;

I'm not sure, but this card is lonely... only voices, when I bought the card, a waves card it was not previewed in the purchase package. (for the other rom card it's the same).

Zou haast geneigd zijn de kaart te kopen als deze zo 'lonely' is, maar denk dat ik me er toch maar niet aan waag en verder zoek.

Mocht jij, Etaoin, nog interesse in de kaarten hebben, de link naar de hernieuwde veiling staat bovenaan de pagina, of klik op 'Andere objecten van de verkoper bekijken.'

Status
Please reply by conversation.
Back