[samples] orchestral hits

Arv

Robot
Ik ben op zoek naar 'orchestral hits' zoals je die hoorde op oude hiphop rave dat soort dingen. Bv. op planet rock hoor je hem heel uitdrukkelijk.. Wie o wie weet een leuke link met free samples?
Ik heb al een heel end zitten zoeken maar kom nergens op uit..

Zat dat sampletje niet in een ouwe drumdoos/sampler?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt met "oude hiphop rave dat soort dingen", maar een bekende orchestra hit is natuurlijk die uit de Fairlight library:

Attachments

• fairlight_orch_5.wav
    98 KB · Bekeken: 118
Laatst gewijzigd:
Juist! Die bedoel ik.
Ik had al zo een vermoeden dat er een Fairlight versie was maar kon hem niet vinden....

Thanx etaoin. (misschien zijn er nog meer varianten?)

Origineel geplaatst door etaoin
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt met "oude hiphop rave dat soort dingen", maar een bekende orchestra hit is natuurlijk die uit de Fairlight library:

Bij mij doet ie het niet, als ik de link aanklik krijg ik een wit scherm met linksboven een icoontje dat zoiets betekend als dat het bestand niet gevonden is.

Ik heb dat vaker op dit forum, weet één van jullie waar dit aan ligt?

Groetjes van Rudo

OH jee.... ik merk dat ik het niet moet aanklikken, maar met de rechtermuisknop moet kiezen voor "opslaan als"

Lekker simpel van mij zeg.....:Z :Z :Z

Spaties in de bestandsnaam. Ik zie nu hier dat ik 'm op m'n Linux machine in Firefox ook niet meer kan openen. Ik had hem op mijn Windows-doos direct uit de Akai gesleept en gepost. Sorry.

hmm, bij mij ging het anders prima.. "save as" gedaan..

Maar wat ik bedoelde met ouwe platen, bv Afrika Bambaataa and the Soulsonic Force's "Planet Rock". Daar zit deze Fairlight sample zeer vaak in. Past precies zal maar zeggen.

Maar of ik deze sample gebruiken ga weet ik nog niet.. Het is zo een overbekende...

R

Back