[Groove/House?] Beginnetje

Zji

Stamgast
Hey,

Ik ben bezig aan mijn eerste Groove/House-achtige (weet niet precies wat het is) track. Nog lang niet af, het is slecht een loopje dat ik heb gemaakt en in het midden wil gebruiken, maar ik zou graag alvast wat commentaar of tips hebben, bijvoorbeeld hoe ik het (indien nodig) wat 'voller' kan maken.. :)

Ik ben nu bezig met een intro, als dat klaar is zal ik dat ook laten horen.

Groet,

Gijs

Oja, wat ik in ieder geval in gedachte had is dat er een (E) Piano solo overheen komt (in het midden).. Heb het een beejte geprobeerd en dat klinkt wel cool vond ik.

Attachments

• betabeat (nog niet af).mp3
    721,3 KB · Bekeken: 65
Hallo,
klinkt best wel relaxed, daar kun je best wel wat mee.
Ben wel benieuwd naar de rest.
Als ik het zo hoor ziijn het loops of niet?

Ik heb het nog een paar keer beluisterd.
Blijft leuk klinken, alleen de break in de vierde maat break (de tweede zeg maar)vind ik persoonlijk iets te nadrukkelijk aanwezig. Een trompet achtige solo zou ook niet misstaan overigens.:eureka:
:okdan:

klinkt aardig muziek soort is een beetje net als wat dj roog maakt vindt ik maar ik weet ook niet hoe dat heet:okdan:

Bedankt alvast voor het commentaar. Een trompetje of iets dergelijks ga ik eens proberen.
Overigens, wat bedoel je precies met loopjes? Ik heb de beat met FL gemaakt en de rest ingespeeld in Cubase.

met loops bedoelde ik eigenlijk kant en klare loops van cd. Maar je hebt het zelf gemaakt, mijn complimenten!!! :okdan:
Laat je het verdere resultaat nog eens horen?
:dj:
Groeten.....

Ik ben nu bij m'n vader (gescheiden ouders) en mijn mogelijkheid om met muziek te werken is bij m'n moeder.. :P
Dus waarschijnlijk volgende week/volgend weekend valt er iets nieuw te laten horen.

Origineel geplaatst door Dj Tony-E
klinkt aardig muziek soort is een beetje net als wat dj roog maakt vindt ik maar ik weet ook niet hoe dat heet:okdan:

Dit is een beetje garage/house :) Erg lekkere basis ja.

Kijk voor inspiratie eens naar labels als Defected, Soulfuric, Naked Music, Hed Kandi etc. Dat ligt namelijk wel in dezelfde richting.

ik ben benieuwd naar wat er nog volgt 8)

Back