MPC 60 Versie 3.10 upgrade ?

Alleen nog ff wat extra memory d'r in en dan is íe helemaal toppie !

Ik zag het bij een Duits bedrijfje op de site staan..........Helaas weer 89,- euro's............Het vliegt er allemaal echt uit die euro's...........

Geen idee of ze ook werken op een mpc60, maar heb zelf OS 3.16 op m'n mpc3000le. Heeft me een paar tientjes gekost inclusief verzending vanuit Australië. Als OS 3.10 voor een 60 hetzelfde is als voor een 3000 zitten daar nog wel de nodige bugs in. Meer info kun je vinden op www.mpc3000.com.
Die Rohan is een meer dan ok gast ;)

---
edit: 3.16 is nog niet zo heel lang klaar. Op de site staat nog 3.14.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Geen idee of ze ook werken op een mpc60, maar heb zelf OS 3.16 op m'n mpc3000le. Heeft me een paar tientjes gekost inclusief verzending vanuit Australië. Als OS 3.10 voor een 60 hetzelfde is als voor een 3000 zitten daar nog wel de nodige bugs in. Meer info kun je vinden op www.mpc3000.com.
Die Rohan is een meer dan ok gast ;)

---
edit: 3.16 is nog niet zo heel lang klaar. Op de site staat nog 3.14.

Thanx voor de tip, maar volgens mij gaat dit niet op.
De OS 3.10 is inderdaad wel het besturingssysteem van de 3000, maar volgens mij dan wel speciaal gecustomised voor de MPC 60. Volgens mij is dit niet zomaar het MPC3000 systeem wat ook zomaar even past op de MPC 60.

Die updates waar jij op doelt zullen niet gaan werken.................'T zou wel mooi zijn, maar helaas........Ik geloof er niet in.

Origineel geplaatst door Wolf Blitzer
Upgraden naar 3.10 (hehe). In het oudere OS (2.xx) helaas alleen maar polyfonie....

TIP: bel Music Houde in Utrecht eens voor die upgrade PROMs

De ironie...

Ben nu zelf op zoek naar diezelfde upgrade (wil toch m'n MPC 60 weer eens gaan gebruiken), maar heeft Music House geen lege EPROMs meer. Iemand een idee welke er überhaupt in moeten en waar ik die kan vinden?

Ik kan eventueel het nieuwe systeem op m'n originele 2.0.2 EPROMs laten zetten, maar die hou ik liever als backup.

Origineel geplaatst door Wolf Blitzer
De ironie...

Ben nu zelf op zoek naar diezelfde upgrade (wil toch m'n MPC 60 weer eens gaan gebruiken), maar heeft Music House geen lege EPROMs meer. Iemand een idee welke er überhaupt in moeten en waar ik die kan vinden?

Ik kan eventueel het nieuwe systeem op m'n originele 2.0.2 EPROMs laten zetten, maar die hou ik liever als backup.
[/QUOTE

Probeer forumlid Boemtsjak even.

Origineel geplaatst door Harold
Thanx voor de tip, maar volgens mij gaat dit niet op.
De OS 3.10 is inderdaad wel het besturingssysteem van de 3000, maar volgens mij dan wel speciaal gecustomised voor de MPC 60. Volgens mij is dit niet zomaar het MPC3000 systeem wat ook zomaar even past op de MPC 60.

Die updates waar jij op doelt zullen niet gaan werken.................'T zou wel mooi zijn, maar helaas........Ik geloof er niet in.

hey harold hoe staat t met die nieuwe BRAAF!? ik ben benieuwd man...

hoe bevalt de upgrade amiga naar mpc60?

CHRISTOV

Back