[track] Freaky/jazzy probeersel..

mag van mij zo op ninjatune uitkomen.
goed gebruik van samples.
zeker afmaken. :halleluja

Leuk gedaan hoor! Een klein beetje richting Jazzanova kwa samplecompositie en vanaf het 'smooth jazz' piano'tje heeft het weer wat van four 80 east. Als ik weer eens wat meer tijd heb ga ik ook eens zoiets proberen. Het is sowieso leuk om met korte samples van oude jazzplaten een nieuwe compositie te maken.
Die subbas (tenminste, zo klinkt hij bij mij) vanaf 0:29 is fraai
Ik zou nog meer passende samples zoeken en de track hoe dan ook afmaken! misschien een vocaal sampletje hier en daar.
LEUK!

Lekker hoor!! je moet alleen 1 ding doen en dat is afmaken!!.:dj:

Klinkt goed!

Leuke samples.

(Doet mij een beetje aan James Bond denken).

Afmaken!! :okdan:

Hey guys,

Thanks voor de feedback en de vnl. positieve reacties tot zover! :)

@Lacrosse:
een vocaltje halverwege is misschien nog wel een aardig idee,.... waar de track nu stopt, moet
ik sowieso iets gaan bedenken, maar ik denk dat dat wel gaat lukken!

Nog meer mensen die even willen checken?

Wat een energie!
Ik ben er ook behoorlijk over te spreken, vooral het aan het eind gebeurt er iets heel spannends!
Roep bij mij beelden van the avangers op, je weet wel met die man met die giftige paraplu en die lekkere 70's mevrouw!
:halleluja

Vet hoor! Vooral dat eerste gedeelte vind ik erg lekker klinken! 't stuk vanaf ong. 1 minuut vind ik iets minder, en er niet helemaal bij passen.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Vet hoor! Vooral dat eerste gedeelte vind ik erg lekker klinken! 't stuk vanaf ong. 1 minuut vind ik iets minder, en er niet helemaal bij passen.

Thanks voor de comments... :)

Het stukje op 1 minuut is inderdaad heel wat anders... ik wil het er wil in houden, maar dan later in het nummer denk ik..
ik ga er nog wel een stukje tussen verzinnen wat meer in de stijl is van het begin......

Nog meer feedback??

Afmaken! ;)

Wel recht in je smoel sound. Lekker.

Back