vincentd
Nieuwkomer
heyde dudes,
Ik ben wat softsynts een absolute newbee.. ik heb me laten vertellen dat de softsynts van tegenwoordig bijna net zo goed zijn als de hardware matige synts. Ik heb altijd vette hardtrance gemaakt en wil dit graag eens proberen te doen met softsynts... Maar kweet echt niet waar ik moet beginnen. Ik heb een acces virus staan en ben op zoek naar ee n soortgelijke plugin om een beetje te vergelijken. Ik heb Battery zaterdag bij feedback gekocht en die klinkt wel stijl...
kan iemand me helpen hiermee???
thx 4 now
Ik ben wat softsynts een absolute newbee.. ik heb me laten vertellen dat de softsynts van tegenwoordig bijna net zo goed zijn als de hardware matige synts. Ik heb altijd vette hardtrance gemaakt en wil dit graag eens proberen te doen met softsynts... Maar kweet echt niet waar ik moet beginnen. Ik heb een acces virus staan en ben op zoek naar ee n soortgelijke plugin om een beetje te vergelijken. Ik heb Battery zaterdag bij feedback gekocht en die klinkt wel stijl...
kan iemand me helpen hiermee???
thx 4 now

overal waar korg voorstaat kost gelijk de Hoofdprijs. Ik heb destijds de MS2000R (hardware) gekocht maar vind de prijs ten opzichte van z'n prestatie maar minimaal. Ben der niet zo over te spreken... maar goed, kga nu is kijken wat de softsynts van tegenwoordig kunnen en ben er tot nog toe redelijk over te spreken... Vooral vanguard is superstijl
)