van plan micron te kopen? snel doen!

gijs

.
Mensen,

Even een tip voor diegenen die overwegen een micron te halen. doe dit snel. weet niet of het alesis zelf is of de importeur, maar het ding is in NL zo populair, dat de prijzen stijgen!:confused: Raar natuurlijk voor een elektronisch apparaat.

Zo is ie bij de importeur al van 399 naar 469 gegaan, en er werd mij verteld dat ie nog wel naar de 500 door kan stijgen. Feedback zat op 469 en is ook al naar 485 gegaan. Tach-tally zit nog op 449, maar dat is nog een partij tegen de oude inkoopsprijs.

Ik ga de mijne NU halen! :D

Als de prijs stijgt haal je toch gewoon een ion 8o)

ik was volgens mij een van de eerste in nederland die een micron had en heb er 495 voor betaald (ok wel bij dirk de witte amsterdam die sowieso duur zijn).. Alsof je hem (haar vind ik trouwens beter) niet gaat kopen als zij 10 euro oid duurder is :confused:

edit: overigens wel grappig, in eerste instantie was de vraag zeeer gering, maar na 4 of 6 maanden begint het dan toch te komen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat daarvan de oorzaak is (afgezien van het feit dat het gewoon een lekker ding is ;)

Origineel geplaatst door nomore
edit: overigens wel grappig, in eerste instantie was de vraag zeeer gering, maar na 4 of 6 maanden begint het dan toch te komen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat daarvan de oorzaak is (afgezien van het feit dat het gewoon een lekker ding is ;)

Ik denk inderdaad ook dat het gewoon komt omdat de Euro minder waard is geworden door wat NEE geneuzel in Frankrijk. Zal nog wel iets minder worden als Nederland vandaag ook nee stemt.

Alesis was toch een Amerikaans bedrijf?

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik denk inderdaad ook dat het gewoon komt omdat de Euro minder waard is geworden door wat NEE geneuzel in Frankrijk. Zal nog wel iets minder worden als Nederland vandaag ook nee stemt.

Alesis was toch een Amerikaans bedrijf?

Een gunstige aardolie prijs drukt de prijs van plastic natuurlijk. Dus vrede in Irak en een "JA" voor de grondwet..de micron is gratis!

Origineel geplaatst door sweety
dan mis je toch de step sequencer en de extra effect chip( lange delay!!)

Dan heb je alle voordelen wel weer gehad denk ik. Enige kans dat die stepseqencer ook in de Ion komt?

heb hem gister gehaald, wat een moordbak zeg. maar anyway, in antwoord op de voorgaande vraag. alesis heeft eerder laten weten die sequencer voorl. niet in de ion te zetten. alle aandacht gaat op dit moment nog uit naar de phusion.

die fx gaan er vanwege het gemis van die extra chip idd zeker niet inkomen.

Kosten baten

Kosten baten

Urhmmm, als de Micron nĂ­et gekocht wordt zal de prijs dus juist weer rap moeten gaan dalen toch...?

De Ion kost trouwens nog maar 633 bij MSTK.

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
is dat apparaat wel fatsoenlijk te editen?

op zich wel.. je moet er een beetje handigheid in krijgen en je kunt makkelijk parameters aan de (weinige) knoppen toewijzen. Iemand heeft ook een template voor de bcr gemaakt, moet dat nog steeds eens proberen.

en ie heft dus ook een stepsequencer in tegen stelling tot de ion?

yep. en 1 nadeeltje voor de mensen met grote mixers: hij heeft maar 1 stereo uit

Back