Nieuwe Coldplay nr.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
lazar.jpg

IMG_lodge_emily.jpg

Origineel geplaatst door Errol
Vrij normaal lijkt me..................,behalve dan dat "ff masturberen" verhaal. Dat kan ik ff niet volgen.8)

Of bedoelde je dat je dat op de muziek van coldplay doet?8)

Nee Coldplay niet. Wel die mooie dame die Trash laat zien. ;)

Maar even over die vriendjespolitiek en het klooien enzow.
Dat hoort er ook gewoon bij hoor. Als jij jezelf ergens in kan lullen is toch een fokking belangrijke stap? En als je het dan later wel of niet klaarspeelt tsja, dat is aan de producer om te beoordelen denk ik dan maar. Die zorgt dat je betaald krijgt en hij moet het zien te verkopen.
Dat die dan belachelijke hoeveelheden aan marketing investeerd swa. Uiteindelijk verkoopt het toch wel.
En dat vind ik zo jammer. Want de muziek zelf is goed alleen komt dat er niet altijd uit. Zonde gewoon.

Origineel geplaatst door fuse

Maar even over die vriendjespolitiek en het klooien enzow.
Dat hoort er ook gewoon bij hoor. Als jij jezelf ergens in kan lullen is toch een fokking belangrijke stap? En als je het dan later wel of niet klaarspeelt tsja, dat is aan de producer om te beoordelen denk ik dan maar. Die zorgt dat je betaald krijgt en hij moet het zien te verkopen.
Dat die dan belachelijke hoeveelheden aan marketing investeerd swa. Uiteindelijk verkoopt het toch wel.
En dat vind ik zo jammer. Want de muziek zelf is goed alleen komt dat er niet altijd uit. Zonde gewoon.

Fuse, je maakt een denkfout of ik zie iets over het hoofd.
Als jij het normaal vind dat je je ergens in kan lullen om ergens in te komen zonder dat het gaat om kwaliteit dan gaat het niet meer om het doel. Dat zou dan inhouden dat je of jezelf overschat of gewoonweg kikt op het feit dat je misschien te maken krijgt met mensen die zo nu en dan ook op de tv komen.
Dat gebeurt veels te veel en kijk wat een rotzooitje het eigenlijk aan het worden is.

Het is pas bijzonder als jij je met je kwaliteiten ergens in kunt lullen.
Het barst namelijk van de "snelle jongens" die op het eerste gezicht heel wat lijken te kunnen maar als puntje bij paaltje komt snel afhaken.
Zo langzamerhand heb ik er een neus voor gekregen wie nou echt wat kan en echt niet alleen als het gaat om mastering maar ook voor het programmeren/arrangeren/mixen van muziek.

De nieuwe jamiroquai, een sterk album, maar wat ze daar mee gedaan hebben vind ik ook niet je van het.
Een midhoog waar ik akelig van word, word er moe van om naar te luisteren.

Origineel geplaatst door fuse

citaat:
Vrij normaal lijkt me..................,behalve dan dat "ff masturberen" verhaal. Dat kan ik ff niet volgen.

Of bedoelde je dat je dat op de muziek van coldplay doet?

Nee Coldplay niet. Wel die mooie dame die Trash laat zien.

ja ze ziet er wel leuk uit.............maarre.....................om daar nou op te masturberen.......................fuse?????
of je bent al heeeeeel lang vrijgezel of ................................8)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Nouwe.. ik kan het me best voorstellen!8D ghehe

jongens..................ga anders een keer naar brazilie.............jullie zijn niks gewend8)

jongens..................ga anders een keer naar brazilie.............jullie zijn niks gewend8)

ik vond de gemiddelde Braziliaanse vrouw er uit zien als de gemiddelde Antiliaanse vrouw: teveel vlees in een te strakke legging....blubblubblub ... de kerels zien er daar beter uit, en dat van een volbloed hetero :duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back