de carafon; het riool van utrecht

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
de tent in utrecht die tot 7 uur openblijft, en dus overal uit alle hoeken de kadavers samen strompelen voor nog een laatste biertje!
blijkt dus ook geschikt te zijn voor ontmoetingen met bekende synthforummers!
ik ga me hier niet verder over uitlaten, maar olaf, als jij nog wat toe te voegen hebt hoor ik dat graag! :D

Hehe,

Ik ben er ook welleens geweest.
Leuke negroïde barman altijd:)

je moet altijd wel het liefst met briefjes betalen, ik had een keer wat losgeld op de bar gelegd, zoekend in mijn zakken naar nog meer muntjes, kreeg ik al dat losse geld in mijn gezicht gesmeten!!! "dat is niet genoeg meneer" klonk het bars!

Er is dus niets veranderd sinds ik daar 8 jaar geleden wel eens binnen kwam rollen vanuit de Tivoli... Fijn dat sommige dingen gewoon hetzelfde blijven.

Origineel geplaatst door bliepertronic
je moet altijd wel het liefst met briefjes betalen, ik had een keer wat losgeld op de bar gelegd, zoekend in mijn zakken naar nog meer muntjes, kreeg ik al dat losse geld in mijn gezicht gesmeten!!! "dat is niet genoeg meneer" klonk het bars!

Jaja das die typische utrechtse gastvrijheid. Gotta love it..

Ik weet niet of het een anekdotedraad is maar;

Keertje vanuit carafon achterna gezeten door een vent met een mes, toen hij me uiteindelijk ergens op de stadhuisbrug te pakken had hijgend: 'o man! jou moet ik helemaal niet hebben, waarom rende je nou weg???'

:confused:

hahahahahaha *D

Back