Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet wel dat ik een Parliament/Funkadelic SAMPLE cd heb waar ook een P-Funk handclap op staat.
Beetje rare sample cd wel...als je er samples van gebruikt moet je alsnog licentie kosten betalen, wat dus het hele doel van een sample cd teniet doet.
.En Lekkere groovy disco
Volgens mij is dit meer handwerk. Bij de Parliament Zapp clap zit er volgens mij een dik noise-achtig iets achter. Zij het een clap uit een drummachine.. gelayerd met humanclaps denk ik. 

ben ik die obsessie eindelijk kwijt gaan jullie er na 12 jaar dat ik deze post deed er weer over beginnen..
![]()

ik heb zelfs mijn synthforumnaam er door veranderd.. ik was eerst bounce, weet je nog?![]()
Als ik 'More bounce' versnel krijg ik niet direct ordinaire claps.
Heb ooit gelezen/ gehoord dat die gasten soms ook met plankclaps werkten ipv handclaps, houten plankjes dus. Hoeveel waarheid dat bevat weet ik niet.

Komt dat niet door de snare?
Ik hoor toch ook een tamb ofzo?
Die gast licht wel ff een tipje van de sluier.. dat ze em op hogere pitch hebben ingeklapt en em daarna dus eigenlijk downpitchen..