Wat is er UNCOOL aan het forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
Kom maar op. Gooi het er maar uit! Eerlijk, het kan zóó bevrijdend werken.

Eén regel is er wel: Niet op personen kankeren.
Dus niet zoiets van: "Nou euh... voor mij is Senso het enige hier dat uncool is, huh, huh, huh."
En blijf ook met je tengels van de moderatoren af.
We hebben ze nog nodig, zie je.

:duivels:

Laatst gewijzigd:
Re: Wat is er UNCOOL aan het forum?

Origineel geplaatst door senso
Wat is er UNCOOL aan het forum?

Uncool???
Misschien wordt er wel te vaak over hetzelfde geluld.
Zaken als:
-waarom is mijn Nova beter dan jouw Virus?
-mijn bassdrum klinkt zo kut, moet ik nou een compressor gebruiken?
-een TB303 is voor.....
-de TR909 is passé....
-softsynths suck...

etc etc etc....

Iedere keer worden dezelfde thema's besproken. OP ieder forum is het eigenlijk hetzelfde: 'Blame the newbies!!!'

Nee, ik klaag niet. Ik post gewoon niet zo veel; is vaak zo overbodig 8)

Dat je niet niet mag schelden !!!
en dat niemand een een adapter heeft voor een
seiko ds 250 13,8 v 15 watt 5 pins soort midi

-Dat iedereen voor elke wissewasje een poll opzet
-Wat moet ik kiezen? (alsof wij weten wat je wilt)
-Het is uit met m'n vriendin verhalen (sorry, maar dat soort dingen kun je beter in je muziek verwerken of met je vrienden in dezelfde kamer over hebben)
-Had ik het geld maar (dat hoort er nou eenmaal bij en als je alles zo kon kopen was er ook geen ruk meer aan)
-Hebbie nog samples?
-Heb een hekel aan merk ..... (dan koop je die toch niet, zeurdoos, ben ook niet even gecharmeerd van bepaalde synths die ik ook niet ga kopen maar wel vermeld bij optie van te kopen synths)
-Hoe maak ik vette sound zus of zo, zonder maar ook enige kennis van (synth)programmeertechnieken tentoon te spreiden, zoek eerst maar eens uit wat je eigenlijk met je synth wel en niet kan

Tja Fuse, dat heb je wel in elk forum. Mensen die hun levensverhaal willen vertellen of die een beetje poll-geil zijn (zoals ik, shame on me!).

Over het algemeen vind ik maar 1 ding uncool, en dat is als de server eruit ligt.... :D

-Dat iedereen voor elke wissewasje een poll opzet
-Wat moet ik kiezen? (alsof wij weten wat je wilt)
-Het is uit met m'n vriendin verhalen (sorry, maar dat soort dingen kun je beter in je muziek verwerken of met je vrienden in dezelfde kamer over hebben)
-Had ik het geld maar (dat hoort er nou eenmaal bij en als je alles zo kon kopen was er ook geen ruk meer aan)
-Hebbie nog samples?
-Heb een hekel aan merk ..... (dan koop je die toch niet, zeurdoos, ben ook niet even gecharmeerd van bepaalde synths die ik ook niet ga kopen maar wel vermeld bij optie van te kopen synths)
-Hoe maak ik vette sound zus of zo, zonder maar ook enige kennis van (synth)programmeertechnieken tentoon te spreiden, zoek eerst maar eens uit wat je eigenlijk met je synth wel en niet kan
Waar moeten we het in hels naam dan over hebben?Over dat jij de polls zo zat ben? :)

Ik kan de shoutbox niet meer vinden, dat vind ik uncool!

Laatst gewijzigd:
Tsjah, net als op alle andere fora sla ik de "dit rulez, dit sucks" topics liever gelijk over. De topics over "welke synth" etc zijn in sommige gevallen nog interresant, mits de vraag goed gesteld is en de antwoorden op de vraag objectief en onderbouwd zijn.

En och, een beetje ouwehoeren moet kunnen denk ik? Zo lang het maar niet de overhand krijgt.

Ja, ik ben een belg en zit hier op een hollands forum.(zitten er hier nog?) Ben reeds 10 jaar met electronische muziek bezig, heb sinds 2 jaar internet, maar nog nooit zo'n tof forum gevonden sinds gisteren, dus voor mij is het cool en heb me dan ook direkt geregistreerd. Altijd die engelstalige fora, eindelijk ook eens wat discusieren of mekaar steunen in ons eigen taal, niet?In België nog nooit zo geen uitgebreid forum gevonden, maar ook nog nooit achter gezocht. Heb dit occassioneel ontdekt en wil hier af en toe eens wat rondhangen, salukes!

Yooow!:biertje:

"muziek is altijd eigenlijk, emotie"

nou, niet zozeer uncool, maar ik vind het zeker erg vreemd:
van die mensen die [in mijn ogen] best wel vette gear hebben en er dus redelijk veel geld in hebben gestoken, en die vervolgens hier komen vragen hoe ze het nou eigenlijk moeten aansluiten. zo van: ik heb een Nova, en RM1X, een S3000 en een Virus C... wat betekent MIDI In eigenlijk?

of newbies die komen vragen wat de specs van de Triton LE zijn...
kijk, ik kan me voorstellen dat je bepaalde dingen niet weet, maar als je niet weet hoe midi werkt ga je toch niet duizenden euros er aan uitgeven? en als je de specs van een apparaat wil weten dan ga je toch naar de homepage van de fabrikant? da's veel sneller dan hier lid worden en wachten op antwoord.

of nieuwe mensen die verwachten dat het er hier als in elk ander forum aan toe gaat en die bij iedere grappige opmerking in de verdediging schieten en gaan zitten flamen...

eh... ik heb vannacht maar 2 uur geslapen dus ik irriteer me opeens aan veel meer dingen merk ik. het valt eigenlijk allemaal wel mee, in het echt ben ik niet zo'n zeikerd hoor...:)

wat er niet cool aan dit forum is is dat mensen zo snel ontevreden zijn over de gang van zaken en dat ze niet inzien dat je beter gewoon over synths kan lullen dan over de sfeer die hier hangt

dus ga liever muziek maken en positieve dingen posten

Origineel geplaatst door matt second
wat er niet cool aan dit forum is is dat mensen zo snel ontevreden zijn over de gang van zaken en dat ze niet inzien dat je beter gewoon over synths kan lullen dan over de sfeer die hier hangt

dus ga liever muziek maken en positieve dingen posten

Dit is het mooiste wat ik jouw ooit heb zien posten. Ik krijg er =( van ;)

Voor mij mag de vormgeving wel wat anders. een Beetje een moog/jp8 look en kleuren. En het forum is te breed, dat leest niet lekker.

Welke synth moet ik kopen...synthA vs Synth@...en vragen over keyboards vinnik vervelend. Dit is een namelijk een synthforum! :P

Origineel geplaatst door OnAcid
Voor mij mag de vormgeving wel wat anders. een Beetje een moog/jp8 look en kleuren. En het forum is te breed, dat leest niet lekker.

Thuis op mijn 21" pijp leest het perfect, piest precas. Nu lees ik het op een laptopje 800x600, dat is inderdaad k met p.

mwaaa ik heb niet echt veel te klagen hoor owjaa......
ken die chatklok goed gezet worden?
en ff een vraagje meteen

waar zit de midi in en out op me korg mono/poly ??? :p

Origineel geplaatst door mono-poly
mwaaa ik heb niet echt veel te klagen hoor owjaa......
ken die chatklok goed gezet worden?
en ff een vraagje meteen

waar zit de midi in en out op me korg mono/poly ??? :p

hmmm, volgens mij aan de linkse zijkant ! zit ie daar niet dan heb de verouderde versie daar zit geen midi op :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back