Wat is er UNCOOL aan het forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Uncool: Threads over kermisballen en valse beschudigingen over sexuele geaardheid.. :(

Verder gezeur van mods.. ;)

Forum is misschien te iets te breed...

Maar volgens mij is dat een K(*&^$ karwei om dat te fixen.
Dus ik vind het wel best zo :)

Ik betrap mezelf erop dat ik vaak de volgende smiley gebruik: :okdan:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
valse beschudigingen over sexuele geaardheid..

jij bent dus 100 procent niet van homosexuele geaardheid

Laat ik het zo zeggen...
Als ik een kermisbal heb stop ik hem niet in mijn aars...

Hierbij nog een ding wat mega irritant is zoals jullie al gemerkt zullen hebben.....

offtopic gaan!
en het gebruik van grote letters!

[edit]En het constant wijzigen of bewerken van een post...[/edit]

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door OnAcid
Voor mij mag de vormgeving wel wat anders. een Beetje een moog/jp8 look en kleuren. En het forum is te breed, dat leest niet lekker.

Wat ik uncool vind is dat na 300 uur werk aan het forum men nog niet tevreden is. ;)

Wanneer MIJN vingertopjes gaan jeuken is als mensen niet weten hoe ze commentaar op nummers van andere lui kunnen geven. Lui die nooit van opbouwende kritiek hebben gehoord en je vervolgens precies gaan uitleggen dat de 1ne track toch echt harder moet en de compressor's release 2/10e hoger moet...:gaap:

Zal naruurlijk goed bedoeld zijn, en je vraagt er ook om, maar vindt het vaak zo sneu voor de mensen die hashstikkie trots zijn op hun creatie... en dat dat dan ff de grond in wordt gebeukt...

Hoe ruk je het ook vindt...probeer altijd ff wat positiefs over het nummer te zeggen... blijft iedereen blij *D :luv: :halleluja :dj:

Zo...Dat was weer een stukje bedrijfscommunicatie van drs. ir. Almeros ;)

Stripped layout..

Stripped layout..

Ik vind het een beetje uncool dat het allemaal zo flashy is. Da's fijn voor thuis.. maar niet zo lekker hier op mijn werk. Plus het wachten op refresh e.d... dat mag wel wat sneller.. gewoon ramramram typen.. zonder pauze :)

Hmm... waar ik slecht tegen kan is mensen die berichten posten om 'cool' te zijn.. of een bepaalde indruk op anderen te maken (en dan heb ik het niet over opscheppen oid)..

Maar over het algemeen ben ik uitermate tevreden over het forum :) :) :)

geweldig forum, t enige wat ik wat minder vind is dat er regelmatig weerstand wordt geboden tegen ouwehoer threads. Die zijn ook lache!

dat de home paginaaa niet op me scherm past, maar dat kan ook aan de pc in de bieb liggen... daar kan ik echt niks aan doen. oh ja, die shout box mag ook wel terug! MET STIP

waar zit de midi in en out op me korg mono/poly ??? :p

Ehm, rechtsachter natuurlijk! (nee, ik ben hier niet schuldig aan...) 8o) :

Attachments

• mpmidi.jpg
    mpmidi.jpg
    41 KB · Bekeken: 109
dat een van mijn honden het doorknagen van utp kabels ziet al levens vervulling. en ik daardoor vaak zonder intenet zit.

tja dit forum is verder ok eigenlijk.. toch?

Origineel geplaatst door STicKX
Forum is misschien te iets te breed...

Maar volgens mij is dat een K(*&^$ karwei om dat te fixen.
:)

Dat gevoel had ik ook, maar dat kun je ook zelf oplossen. Mijn berichten passen altijd
op het scherm. Gewoon bij het schrijven van een bericht na elke 2e regel een return geven.
Zie je? Het past!
Als iedereen dat nou gaat doen, dan worden we niet meer duizelig van het scrollen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back