Wat is er UNCOOL aan het forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is het jullie well eens opgrevallen dat kranteberichten ook niet over de gehele breedte van de krant gedrukt worden? ;)

Dat leest niet lekker!

Ja hoor OnAcid, laten we een forum maken met 40 kolommen.... Dat leest lekker. Kranten zijn tevens een tikkie groter dus dan kopen we ook even met z'n allen een groot 45" plasma scherm en zetten dat op z'n kant!

Hoe dom kunnen sommigen toch zijn :)

Lama hangen,

jij snapt blijkbaar mijn punt niet...

Over dom gesproken....

het begint de laatste tijd een beetje op een marktplaats voor synths te lijken... aanbieden is okay...maar de vervolg berichten kunnen best via de pb's en mail, dan blijft het forum schoon!

's ochtends wakker met een ODOL en dat je dan ontzettend moet plassen en dan wanneer je beneden kom dat je moeder of je zusje daar staat en die ziet dat jij een ODOL heb.

dat is pas uncool en dat komt door het forum. sinds ik op dit forum zit blijf ik tot in de vroege uren achter mijn computer om te kijken of dat iemand nog wat post. hierdoor slaap ik 's ochtends langer uit waardoor ik dus later opstaat als mijn moeder of zusje waardoor de kans dus groter word dat ze mijn ODOL zien als ik moet plassen.

Origineel geplaatst door Hover

Eh, da's een afkorting die ik niet echt ken :confused: Chat-jargon of zo :confused:

Ik ken die afkorting ook niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. :D

Origineel geplaatst door Hover

Eh, da's een afkorting die ik niet echt ken :confused: Chat-jargon of zo :confused:

volgens mij heb je je sexuele voorlichting gemist.

ODOL is Ontzettend dikke ochtend lul.
WOOK wijd openstaande ochten kut.

zo weer wat geleerd.

Heerlijk zo'n odol:)
vooral als je op een festival bent, direct uit je tent en vrolijk naar de douches lopen en dan naar die smoeltjes kijken:D
LOL

Origineel geplaatst door Twin-x

volgens mij heb je je sexuele voorlichting gemist.

zo weer wat geleerd.

Ik zal waarschijnlijk toen aan 't brossen geweest zijn >:| in plaats van netjes op de schoolbanken te zitten :engel:
Idd, weer wat bijgeleerd. :geslaagd:

Met een ODOL plassen is trouwens erg vet!
Handstand!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back