wat ik nu heb.
koop ik een nieuwe midi interface, een esi m4u (lekker goedkoop, dacht ik
)
sluit ik 'm aan, alles werkt. behalve dit ene ding waar ik helemaal horendol van word:
in logic, als ik op start druk, of met de muis naar een andere positie in mn track spring
stuurt mn interface op alle kanalen een note-on uit die correspondeert aan de song position:
dus: maat nummer13 - c -2
maatnummer 150 - g 0
en maat 300 - a 2 (om maar wat te noemen)
hoe verder in het nummer, hoe hoger de noot dus. en er word ook geen note-off gegeven.
ik weet niet of andere mensen die ook een m4u of een andere interface hebben dit ook wel eens hebben gehad, en of dit eraan ligt dat mn interface gewoon gaar is of dat het een esi-probleem is, maar ik word er een beetje dol van.
ik heb 'm vrijdag binnengekregen, dus het is ook geen slijtage of ouderdom ofzoiets.
af en toe transponeert ie ook alles wat ik speel 6 noten naar onder. :confused:
help!!
koop ik een nieuwe midi interface, een esi m4u (lekker goedkoop, dacht ik
)sluit ik 'm aan, alles werkt. behalve dit ene ding waar ik helemaal horendol van word:
in logic, als ik op start druk, of met de muis naar een andere positie in mn track spring
stuurt mn interface op alle kanalen een note-on uit die correspondeert aan de song position:
dus: maat nummer13 - c -2
maatnummer 150 - g 0
en maat 300 - a 2 (om maar wat te noemen)
hoe verder in het nummer, hoe hoger de noot dus. en er word ook geen note-off gegeven.
ik weet niet of andere mensen die ook een m4u of een andere interface hebben dit ook wel eens hebben gehad, en of dit eraan ligt dat mn interface gewoon gaar is of dat het een esi-probleem is, maar ik word er een beetje dol van.
ik heb 'm vrijdag binnengekregen, dus het is ook geen slijtage of ouderdom ofzoiets.
af en toe transponeert ie ook alles wat ik speel 6 noten naar onder. :confused:
help!!