Crumar Spirit op muziek.tweedehands.nl

lo-fi

...Het maakt geluid...
Okee, als je geen geld hebt moet je vooral niet deze SOS retro lezen, want dan verkoop je je eigen moeder nog om die Spirit te kopen. Het schijnt een van de mooiste, meest onderschatte en zeldzame monosynths ooit te zijn. Ziet er ook supergeil uit, en heeft bizarre modulatiemogelijkheden... Maar mijn geld is nu echt op.

Gordon Reid van SoS schatte de tweedehands waarde op 350 pond, wat volstrekt niet spoort met de kwaliteiten en zeldzaamheid die hij zelf omschrijft. Ik denk dan ook dat deze jongen er iets meer voor wil hebben. Er zijn er tussen de 100 en 300 van gemaakt, dus de kans dat je er ooit nog een tegenkomt is vrij klein.

Je vind 'm hier.

Is dat een handelaar die de zut verkoopt? Die naam heb ik al veel vaker gezien.

Leuk synthje as well!

emma chisit ?

emma chisit ?

Hoeveel moet zo'n bakje nog opbrengen tegenwoordig ?

Origineel geplaatst door mono-poly
ik ken hem kopen voor 1200 euro's
ik ken de verkoper en ik ga ff snel ca$h regelen

Is dat niet een beetje veul geld? Laatste keer dat ik er 1 zag ging ie voor zo'n 900 Euro, wat ik toen al een hoop geld vond.

Tsja tis nie goedkoop. En dan krijg ik ook nog 10% vindersloon van mono-poly !

;)

Nieuwe kans...

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=29552&item=2501777785&rd=1

spirittopmedium.jpg

Nog 7 dagen, prijs du 860 dollar, reserve not met.

Super mooie bak.

Origineel geplaatst door mono-poly
ik ken hem kopen voor 1200 euro's
ik ken de verkoper en ik ga ff snel ca$h regelen

weet je of die verkoper 'm nog heeft? Ik heb wel interesse (zacht uitgedrukt) ;)

En hij staat nu op ongeveer EUR 1.212,35 euro, minimum nog steeds niet gehaald, en nog zes dagen. Ik wist niet dat ie zou duur was.

Back