progressive track

Special K

Stamgast
Hey Hallo,

Heb in een paar uurtjes een aller aardigste progressive track in elkaar geflanst. Geen floorfiller, maar wel een lekkere doordraaier, al zeg ik het zelf.

Linkje

Luister maar of je het wat vind...

ik vind het wat.

connecting......timed out....

Hahaha, de eikols! Ga een rechtzaak beginnen tegen die ontbijtsmurfen!!!
Ik krijg wel vaak mailtjes van mensen die klachten hebben over 1 of andere apparaatje waarvoor je punten kunt sparen van pakken cornflakes. Meestal reageren ze niet als je ze verteld dat ze het apparaat even in een glas met water moeten gooien. Raar hè??

Die klote webserver ligt er al een paar dagen uit. Als het goed is doettiet morgen weer en kan ook het trackje gedownload worden.

Origineel geplaatst door Special K
Hahaha, de eikols! Ga een rechtzaak beginnen tegen die ontbijtsmurfen!!!
Ik krijg wel vaak mailtjes van mensen die klachten hebben over 1 of andere apparaatje waarvoor je punten kunt sparen van pakken cornflakes. Meestal reageren ze niet als je ze verteld dat ze het apparaat even in een glas met water moeten gooien. Raar hè??

Die klote webserver ligt er al een paar dagen uit. Als het goed is doettiet morgen weer en kan ook het trackje gedownload worden.
hehe nou ik ben benieuwd met zo'n vage omschrijving als progressive ;) (maar er zit zeker geen "Vitamine K" in de cornflakes?:P)

Ik vind de claps een beetje te "simpel"/standaard voor een progressive track. Verder zou ik in de break [2:16] de bassline een beetje meer delay/echo geven, die is nu te snel uitgefade. Ik vind de bassline in de breaks, sowieso een beetje ... tja... te helder? Het geluid is te zuiver t.o.v. de rest van de track...

Ik mis alleen energie in de track. Het loopt gewoon lekker door zoals je zei, maar misschien dat daar wat aan te doen valt?
Ik heb na de break niet zoiets van: owyeah, nu gaan we beginnen!

Qua ritme zijn de claps inderdaad een beetje standaard, maar ik heb wel iets van 4 of 5 sounds gebruikt om de claps mee te maken.

Meer feedback op de delay in de breaks is inderdaad een goed idee! Ik vind dat heldere van de bassline juist wel cool. Maar dat is misschien kwestie van smaak.

Ik was al aan het kijken voor iets extra's om de boel te laten klappen na de break.

Thx

Back