lounge

Ik heb het idee dat je mix af en toe overstuurd is en het klinkt allemaal wat kil. Volgens mij valt daar nog wel wat aan te sleutelen. De loop die je gebruikt, loopt niet helemaal lekker in de maat (of is dat de bedoeling?). De track heeft wel wat, kan best iets moois worden.

Klinkt wel lekker, leuk idee, maar het blijft steeds een beetje hetzelfde..... maar dat hoor ik wel meer bij Lounge.
Wat je mij laatst meegaf, geef ik echter terug: het breekt niet echt open ;) .

Qua compositie zit het verder wel goed.... het is wel "echte" muziek en ik vind je klankkeuze erg sterk.
De drumtrack is erg relaxed en passend bij deze stijl! :biertje:

Meer!

Lekker vrolijk en jazzy.

Denk dat je qua mix net iets teveel compressie gebruikt waardoor alles net iets teveel opgefokt wordt en het hoog te schel wordt.
Zou het meer chill mixen want dat past ook wel beter bij het nummer. En die bas ook wat voller en dan vult het die kick ook wat meer aan.

Leuk buscemi sfeertje. Klinkt wel goed, mss iets te druk en hard. Die akkoordwisseling is ook wel goed, maar mss iets te bruusk (naar mijn mening toch). En een diep minimoogbasje zou zeker niet misstaan. :)

thanks all,

ben er inmiddels mee bezig geweest, bassound is veranderd, en mix is ietsie beter. Ik zal hem 1 dezer dagen even posten, heb hem nu niet bij de hand..

Back