Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hohoho!! stop!!!! de AM is GEEN shitbak, maar de beste polyfone analoge bak op deze planeet, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen krijgen op dit moment hele batches pot & voice chip problemen, Alesis US serviced al niet meer. Daarom i.d.d. aan te raden spares te pakken nu het nog kan. Wat er nog bij servicepunten ligt is mooi maar er worden geen spare voicechips meer geproduceert
op een voicebord zitten 8 dual voices chips zowel vco's alsook vcf's .
kost , als ik me goed herinner iets van 800$, dus ca 50$/stuk.
lijkt me dat daar nog een hele tijd mee vooruit te komen is.
vraag me alleen af of het zo is dat ze makkelijk om te solderen zijn ( zitten niet op steekvoetjes ) of dat ze dan allemaal meteen kapot gaan ? zal ook wel aan ervaring liggen misschien ?
losse chips zijn er ook nog gewoon, effe googlen of op de electro_music.com site zoeken naar de betreffende link. ook in die prijsrange.
Veel mening, maar geen a6. Mag ik die conclusie nu wel trekken?
Het is vnl lastig servicen lijkt me, zo'n a6. Maar volgens mij zijn de meeste moderne synths dat.
"voorspelling" voor het nieuwe jaar : de a6 andromeda heeft z'n bodemprijs bereikt en zal aan het eind van dit jaar duurder zijn dan aan het begin ( ca 1750 euro )
topbak is het enige wat ik kan zeggen.