WAVES ..... appart?

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Klopt het dat je de pluggins van WAVES niet ''stand- alone' kan gebruiken op je bureaublad?

Deze moeten geopend worden in een sequence of edit programma ?

Ik kan ze wel in soundforce 5.0 openen, maar niet in SX 2.... Ik zie boven in mijn venster geen links naar VST"S
Ik kan dit echter wel in Soundforce, zonder dat ik dit te kennen heb gegeven bij het instaleren .....

geld dit ook voor VST' i ?;{

Wanneer ik de map WAVES in program files, nu eens in de steinberg map zet bij VST's wat dat staat ie NIET nu.
Zou ie dan, wanneer ik cubase SX open ( dan gaat ie vanalles inladen in zijn programma) ook de vst van WAVES erin zetten?

Hij vraagt trouwens niets over pluggins bij het instaleren...

Gaat dat verhaaltje bij Soundforce ook op voor Wavelab ? Dat direct X pluggins ?

Want ik vind dit denk ik beter dan soundforce....

Nu heb ik waves in de steinberg map gezet en nu doet ie het ook in cubase sx zelf. Dat werkt dus...

wanneer ik nu een virtuele synth zou hebben of een compressor van weet ik wat....
kan ik deze dan gewoon in de steinberg-map zetten ( in program files) ? Zodat deze dan ook in het audio venster in cubase worden opgenomen bij pluggins/ direct X ?

Staat het niet duidelijk uitgelegt in de manual hoe je die plugins moet installeren dan?

Nee, want die flap waar ik het van overgekocht he, die had er helamaal totaal geen manuals bij. Ik vond het ook maar stom, want het is toch wel handig.

Ik had nog een aantal pluggins meer gekocht ; orgineel.

Maar ja het is wel lastig zo zonder goede instructies etc...
;{ :r

Plugins hebben meestal een installatie programmaatje die het op de juiste plek wegzet. Als je manuals van cubase wilt kun je die volgens mij ook downloaden van de ftp site van steinberg.

Back