fusionsynth ?

RpW

Stamgast
heeft iemand toevallig al iets gezien en gehoord (in real life, bedoel ik dus) van die fusionsynth ? Lijkt me erg interessant......

Als je die Fusion van Alesis bedoelt, ja die heb ik tijdens de Musik Messe in Frankfurt even aangeraakt (de 61 toetsen versie) en ook proberen te checken natuurlijk.
Maarja, toen liep 'íe na een halve minuut vast (geen enkel geluid meer en rare niet wegklikbare berichten op het display en dat dan twee keer na elkaar)..... Dus ja, eh, de demo's van de Alesis demonstrateur klonken, mwaah, wel ok zou ik zeggen alleen de algehele interface eh, is nog niet helemaal wat het zijn moet (ok, op een muziekbeurs lopen wel veel toetsenslopers rond maar toch als ik dan zelf de synth test en er gebeurt zoiets >>word je toch beetje teleurgesteld dus)

Het allerallerergste vond ik nog wel dat die Fusion in real life er ERG LELIJK uitziet [op alle promofoto's ziet ie er stukken stoerder uit]

Moet wel gebouwd zijn met 100% medium quality plastic als je het mij vraagt.....

En dat wil wat zeggen want ik let normaal NOOIT op hoe een synth eruitziet :engel:

Back