Released: Acid kid 3

trash

Ouwe rot
Label: Acid Kid
Cataloguenumber: ACID KID 003
Format: 12” black vinyl

Titles:
A-side/Face side -> Slamm, reverse your future (edit)
B-side/This side -> It’s 2005 Jack did U notice?

After last years reissue of Essit Muzique on Tigersushi a new Erik van den Broek acid project has arrived. The man known for his Shiver, Doctor Break and Essit Muzique releases has been twirling the 303 knobs again. This time presenting under his, no nonsense acid, Acid Kid alias. Intended as straight forward 88 reminiscing acid tracks the results are two steaming tracks. “Reverse your future” is a dynamic production containing energetic samples, funky techno in a fierce acid environment and “It’s 2005 jack did U notice?“ is a great straight forward funky groovin’ acid track. Enjoy the vibe of 88 and smile.

Acidkid 3 is available at

http://www.clone.nl

Image1.jpg

Image2.jpg

Gefeliciteerd, man!
Klinkt erg goed, zover ik uit de previews kan beoordelen. :okdan:

Damn,

dit zijn weer supervette platen. Goed werk! :halleluja

Acid zoals het hoort !! :)

Zo zie je maar weer dat Brabant meer heeft te bieden dan een mestoverschot vanwege het veel grotere aantal varkens dan inwoners.

Hier is maar 1 woord voor: vet.

Door die vorige release dacht ik dat Erik de weg kwijt was geraakt, maar gelukkig blijkt hierdoor van niet.
Wat een goeie productie ook...

Kunnen we ook ergens de mp3's kopen, het is idd. 2005 :)... komt ie via bleep.com ook in de virtuele schappen ofzo?

Origineel geplaatst door dob
Hier is maar 1 woord voor: vet.

Door die vorige release dacht ik dat Erik de weg kwijt was geraakt, maar gelukkig blijkt hierdoor van niet.
Wat een goeie productie ook...

Kunnen we ook ergens de mp3's kopen, het is idd. 2005 :)... komt ie via bleep.com ook in de virtuele schappen ofzo?

Voor wat ik weet, alleen vinyl.

Origineel geplaatst door trash
Voor wat ik weet, alleen vinyl.

Okay... laat ik de vraag dan anders gaan stellen...
wie zet dit plaatje in z'n DJ-mix en doet aan podcasten :)
(moet verdorie toch wel mogelijk zijn deze nieuwe classics op m'n ipod te krijgen of niet dan!)

Ja, gewoon netjes kopen op vinyl en dan opnemen op de computer. Of werkt dat niet met zo'n I-Pod?

Origineel geplaatst door omiel
Ja, gewoon netjes kopen op vinyl en dan opnemen op de computer. Of werkt dat niet met zo'n I-Pod?

Jawel hoor. Ik heb alleen constante brom door de aarding die hier niet goed is, en sowieso heb ik de platenspeler onlangs verheven naar een plekje in de berging, al die bijbehorende ronde zwarte dingen incluis.
En met een semi-directe toegang via hyperdepiep breedband internet tot onwijs veel muziekbronnen en zo'n klein gevalletje waar 3 dagen muziek op past -dat zichzelf automatisch van updates voorziet van m'n downloadfrenzies als ik 'm inplug om op te laden- mis ik het nog steeds niet.
Technologie dient de mens :geslaagd:
Platen kopen is me te duur en gaat veel te langzaam. Het gemak van nieuw heeft het van de charme van oud gewonnen, in huize dob :D

Hij zet 4 andere Gb erop in ... 'n halve minuut geloof ik.
3 dagen muziek is dat dus ongeveer. Dacht ik, uit het blote hoofd.
Ik blijf het van de zotte vinden. Moet je je voorstellen hoe krankzinnig die 60 Gb versie is. Dan kun je je hele vakantie non stop andere muziek luisteren. Hoe lang nog en alle goeie muziek ooit heb je altijd bij je? 5 jaar? Hoe lang nog en er is overal draadloos breedband, en worden de lokale opslagmedia alweer overbodig... tik je gewoon in een soort muziekgoogle ff in wat je wil horen, waar je ook bent.
(Ik ben echt wel een I-pod en Apple getuige.)

Re: Released: Acid kid 3

2
Origineel geplaatst door trash
Label: Acid Kid
Cataloguenumber: ACID KID 003
Format: 12” black vinyl

Titles:
A-side/Face side -> Slamm, reverse your future (edit)
B-side/This side -> It’s 2005 Jack did U notice?

idd een erg goeie track [1e] netjes zonder poespas /dist/enso
toch altijd wel belangrijk op vinyl ; dat het er bijna af knalt ,...qa db/spl
fattuh hoes ook :halleluja 2ya :dj: :dj: :dj: als ik zou draaien kwam die in mn bak [echte 303 denik,....]

kan je deze plaat ook via een andere weg kopen? incl. verzenden betaal je er namelijk bijna het dubbele voor.. komen ze ergens in de winkel te liggen? bij voorkeur in Eindhoven.. :eureka:

Back