Halloooo!
Ik wil een trackje maken met wat oosterse percussie, en ben op zoek naar sample kits, maar het googlen schiet nog niet echt op omdat ik de namen van de instrumenten niet ken
Ik vind wel pagina's met de instrumenten, maar dan weet ik niet hoe ze klinken.
Zo ben ik met name op zoek naar een tom die "booingboooing" doet. Goed voorbeeld is bijv. het lied van de Beatles "Within You Without You" van het Sgt. Peppers album, vanaf ongeveer 20 seconden. Hij is anders dan een gewone, want hij moduleert heel lekker in toonhoogte, i.p.v. op dezelfde te blijven.
Die zoek ik het hardst, de rest komt wel goed..
Ik houd me aanbevolen als iemand 't weet!
groeten,
lifeforms
boing boing tom newbie
Ik wil een trackje maken met wat oosterse percussie, en ben op zoek naar sample kits, maar het googlen schiet nog niet echt op omdat ik de namen van de instrumenten niet ken
Ik vind wel pagina's met de instrumenten, maar dan weet ik niet hoe ze klinken.Zo ben ik met name op zoek naar een tom die "booingboooing" doet. Goed voorbeeld is bijv. het lied van de Beatles "Within You Without You" van het Sgt. Peppers album, vanaf ongeveer 20 seconden. Hij is anders dan een gewone, want hij moduleert heel lekker in toonhoogte, i.p.v. op dezelfde te blijven.
Die zoek ik het hardst, de rest komt wel goed..
Ik houd me aanbevolen als iemand 't weet!
groeten,
lifeforms
boing boing tom newbie

Toppie!