Wel eens iets vergeten tijdens het dealen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MindBleep

The Master Returns!!
Tja.................Wie is het wel eens voorgekomen dat je na het handelen de deur uitging,en je vlak bij huis tot de ontdekking kwam,dat je wat vergeten was mee terug te nemen?

Dit overkwam me vandaag met een deal met MonOloGiC ,ik vergat me jas.................. 8o)
Op deze draad mogen ook moderators reageren hoor!:D (Noem geen namen!)8o) :D

:dubbel: :mega:

Ik verkocht een paar jaar geleden mij Pioneer DJM-600 dj-mixer aan een gast in Hilversum. (kom zelf uit Groningen)
Nou moest ik daar een paar dagen later toevallig in de buurt zijn, dus had ik afgesproken dat ik 'm wel even zou langsbrengen.
Toen ik zo'n beetje bij Almere reed kwam ik er achter dat ik die hele f####ng Pioneer vergeten was!!! :stupid :stupid :stupid

Uiteindelijk is die gast 's avonds met mij meegereden naar Groningen, en met de trein weer naar Hilversum gegaan...

Mooie gigbag met wiellekes gekocht om een synth op te halen, wat vergeet ik om mee te nemen...

;{

ach, met een plastic tas lukte het ook wel. Iemand nog een gigbag overkopen?

Ik vergeet nog wel eens kabels of een adapter mee te sturen in de doos waar een synth in zit die ik verkoop en opstuur .. :S
... stuur ik altijd een pakketje er achter aan natuurlijk.. :stupid

O ja,... Vorig jaar had ik ook nog zoiets; Evolution UC-16 verkocht aan een forumlid met extra verkoopargument het mooie stofhoesje wat ik er bij had laten maken.
Je raad het al: stofhoesje vergeten mee te sturen :stupid
(natuurlijk nog wel ff nagestuurd)

ik heb eens mijn sound on sound laten liggen bij een hele vage rare dikke gast van wie ik mijn mpc2000 had gekocht...in Zevenaar. Ik woon zelf vlakbij Leeuwarden dus da's nogal ff treinen. Zegt die gast dat ik dan toch volgende week anders ff langskwamm en daar kon blijven logeren.....Ik had zo iets van euhmmm neee dank je :D

Ben 1 keer manual vergeten mee te nemen bij de koop van een behringer modulizer. Die ik toen geruild had voor een poly 800 waarbij ik vergeten was de manual mee te nemen :stupid

Vorig jaar een juno 60 gekocht . Ik ging hem ophalen met een vriend die het wel grappig leek om zich voor te doen als een hongaarse ex-gedetineerde (inclusief oostblok accent).
Hij maakte de verkoper wijs dat hij voor een gevangenis band in Hongarije een leuke piano (!) zocht. Het verhaal dat hij vertelde werd steeds sterker, de Borissen en de Ivans en de redenen dat ze in de gevangenis zaten werden ter plekke verzonnen en verteld, volgens mij tot afgrijzen van de verkoper.

Toen ik s'avond thuis kwam en de flightcase waarin de juno zat controleerde, bleek dat ik de adapter vergeten was, dus ik een mailtje naar de verkoper gestuurd, maar ik heb er nooit meer wat van gehoord........

Achteraf schaam ik me wel een beetje ( stel je voor dat het jezelf overkomt) , maar wat hebben we achteraf gelachen!

ik ben ooit de adapter van een virus B vergeten bij de verkoper. Thuiskomen... shit... meteen weer auto in om 2uur later weer met de adapter thuis te staan.

Vergeten koek mee te nemen naar Conso, gelukkig had hij er aan ged8....vervolgens heb ik m`n tanden laten liggen bij hem.....sje6 echt hardcorrottetandenwaarjebijstaat spul die bAKLAVA:P :P :P :okdan:

Ik kwam van de week een manual tegen van een sampler die ik al lang verkocht heb. Ik weet zelfs niet meer aan wie precies... :L

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik kwam van de week een manual tegen van een sampler die ik al lang verkocht heb. Ik weet zelfs niet meer aan wie precies... :L

"It Wasn`t me";)

2 Kwok....ben nog steeds blijijijijijij!!!!!!

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
"It Wasn`t me";)

2 Kwok....ben nog steeds blijijijijijij!!!!!!

Nee, jij hebt je encyclopedie meegenomen :)

Kom je er een beetje uit met dat maffe ding? 8o) ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back