Wel eens iets vergeten tijdens het dealen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door mc_kwok
Nee, jij hebt je encyclopedie meegenomen :)

Kom je er een beetje uit met dat maffe ding? 8o) ;)

Zal binnenkort ff een track posten. Slechts een keer de encyclopedie nodig gehad, en dat was om een mug te meppen die een soort "white noise"naast m`n oor produceerde 8o)
MAW appeltje....eitje :okdan:

Een juno 60 met een adapter?

Het was de adapter van de kenton pro-dcb ;) ...

Bij een Drumstation die ik verkocht had had ik nog chips voor OS 1.3 liggen. Nouja, 1tje dan, want je hebt er eigenlijk 2 nodig (en ik had er hier op SF 1 gekocht, van iemand die zei dat 'ie ze dubbel had - nou, die heeft volgens mij ook nog geen upgrade uitgevoerd naar 1.3 ;) ). Die andere zou ik nog opsturen, maar de koper zei dat 't niks uitmaakte als 1.2 't ook nog goed deed. Niks meer van gehoord, dus ik neem aan dat 't goed is.

Ik deed ook een bestelling bij Music Store Köln, en zat te azen op een mooie Mackie 24-4. Een zeker Synthforum-lid hier had me gevraagd *kuch* Hanz *kuch* of ik er nog wat kleins bij wilde bestellen zodat 't niet veel te duur werd met transportkosten. Zo gepiept, ik krijg 1 loeier van een doos met de Mackie en een klein doosje binnen. Ik laat 't kleine doosje intact en stuur 't op.

Hadden de luitjes van MSK dus net -daar- de factuur in gedaan. Die heb ik gelukkig weer netjes teruggekregen :).

Bij de Alesis Ion niks fysieks vergeten - alleen 'm vergeten in de winkel te testen toen 'ie terug was. Na reparatie ging ik gelijk met 't ding terug naar huis, alleen om er daar achter te komen dat 't ding nog steeds niet goed gemaakt was :(. Dus, weer een dag vrij nemen om met dat ding naar Utrecht te gaan en weer terug te komen. NL Kampioenschappen Rennen-Met-Synth-Om-Trein-Te-Halen, here I come!

Ik ben 1 keer voor een forum lid een tr-707 op gaan halen in Eindhoven en toen ben ik de naam van de verkoper zijn vriendin vergeten. Goeiendag, wat een schoonheid..

Gelukkig vertelde ik dit verhaal aan een wildvreemde die weer een kennis bleek te zijn, eindhoven!!!!!.. Die vertelde het weer aan de verkopen er telkens als ik hem nu zie, word ik er weer aan herinnert... ok fijn!

Ik kocht een aantal jaar terug een jp 8080 kwam thuis had ik de manual vergeten. :stupid

Ik ben laatst vergeten bij VL1 z'n fles port helemaal leeg te drinken.

:koffie: (maar dan anders)

eneuh...................

eneuh...................

Ik ben laatst vergeten bij VL1 z'n fles port helemaal leeg te drinken

Onder andere !:D 8o) ......................als je niet alles overhoop haalt wat je zoekt,wat je niet meehad!:D 8o) :dubbel:

Maar verder...

Maar verder...

Verder kan ik me niet herinneren dat ik ooit iets vergeten ben.

ach.............

ach.............

IS dat niet onder je maat?

Streven is nix.............:D

Nee, je hebt gelijk. Daarom maak ik maar muziek, dat lukt me wel...
;{

Bericht door een moderator:
AUB geen slowchat

Ik moest eens in Amsterdam zijn voor een en ander en heb mijn auto buiten het centrum geparkeerd.
Met de tram verder en mijn dingetjes gedaan.
Toen weer terug naar de auto,...en je raadt het al,...totaal vergeten waar ik die kar had neergezet.
Ben een uur of 4 bezig geweest met terugzoeken. :frons:
Gelukkig was het een niet zo'n alledaagse wagen (Chevrolet Kingcab) dus kreeg ik op een zeker moment van de :smeris: te horen waar ie stond.
Ik was compleet gaar die dag maar nu kan ik er wel om lachen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back