Bij een Drumstation die ik verkocht had had ik nog chips voor OS 1.3 liggen. Nouja, 1tje dan, want je hebt er eigenlijk 2 nodig (en ik had er hier op SF 1 gekocht, van iemand die zei dat 'ie ze dubbel had - nou, die heeft volgens mij ook nog geen upgrade uitgevoerd naar 1.3

). Die andere zou ik nog opsturen, maar de koper zei dat 't niks uitmaakte als 1.2 't ook nog goed deed. Niks meer van gehoord, dus ik neem aan dat 't goed is.
Ik deed ook een bestelling bij Music Store Köln, en zat te azen op een mooie Mackie 24-4. Een zeker Synthforum-lid hier had me gevraagd
*kuch* Hanz *kuch* of ik er nog wat kleins bij wilde bestellen zodat 't niet veel te duur werd met transportkosten. Zo gepiept, ik krijg 1 loeier van een doos met de Mackie en een klein doosje binnen. Ik laat 't kleine doosje intact en stuur 't op.
Hadden de luitjes van MSK dus net -daar- de factuur in gedaan. Die heb ik gelukkig weer netjes teruggekregen

.
Bij de Alesis Ion niks fysieks vergeten - alleen 'm vergeten in de winkel te testen toen 'ie terug was. Na reparatie ging ik gelijk met 't ding terug naar huis, alleen om er daar achter te komen dat 't ding nog steeds niet goed gemaakt was

. Dus, weer een dag vrij nemen om met dat ding naar Utrecht te gaan en weer terug te komen. NL Kampioenschappen Rennen-Met-Synth-Om-Trein-Te-Halen, here I come!