Yamaha CS70 met midi op Marktplaats

.

Attachments

• 13140.jpg
    13140.jpg
    16,5 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door KAOSKAOS
Dezelfde heeft er een tijd terug ook al opgestaan en kwam toen niet verder dan een bod van 150 euro

Da's niet helemaal waar. Ik had meer geboden... Dezelfde dag was de advertentie al weer verwijderd...

Wat mag zoiets kosten eigenlijk? volgens vintagesynth.org is het gemiddelde 700 euro.

Klopt dit een beetje?

Ah, inderdaad, deze stond al eerder te koop.
Had nog met de man gesproken, die wilde echt een totaal onrealistisch bod (ergens over de 1000 euro).
Toch nog geboden met een normale prijs, maar nooit meer iets van gehoord.

600 euro lijkt me echt de max, en dat is dan al extra goed betaald omdat er een kenton kit in zit.

Zie ook https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=39807

Origineel geplaatst door Hanz
Ah, inderdaad, deze stond al eerder te koop.
Had nog met de man gesproken, die wilde echt een totaal onrealistisch bod (ergens over de 1000 euro).
Toch nog geboden met een normale prijs, maar nooit meer iets van gehoord.

600 euro lijkt me echt de max, en dat is dan al extra goed betaald omdat er een kenton kit in zit.

Zie ook https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=39807

Meer dan 700 Euro zou ik er niet voor uitgeven. Ben mijn CS60 aan het opknappen dus daar moet ik het maar mee doen... ;)

ik had hem aan de lijn en hij wilde er 750 eu voor...had al een koper...veel geld hoor...maar ja als je hem wilt hebben en je wil er een met MIDI...tja...

hahaah........

hahaah........

Ahum geen Gein...................ik heb nu de eerste optie!

Dus wie hem wilt kopen ,mag bij me komen en hem samen voor dat geld ophalen bij Max thuis.Ben gek op uitjes met mede Forum leden.!!

:D dit is ff geen geintje!!
:mega: :doei:

Ah joh, bleep: gewoon houden dat ding. Niet zeuren.
Je hebt al een CS50, samen met die CS70m (echt niet zo slecht als mono zegt ;)) kom je niet beter in de buurt.

(ik neem 'm wel van je over voor een leuke prijs als je 'm zat bent :D)

Re: hahaah........

Re: hahaah........

Origineel geplaatst door MindBleep
Ahum geen Gein...................ik heb nu de eerste optie!

Dus wie hem wilt kopen ,mag bij me komen en hem samen voor dat geld ophalen bij Max thuis.Ben gek op uitjes met mede Forum leden.!!

:D dit is ff geen geintje!!
:mega: :doei:

bliepski...je hebt toch wel gevraagd of hij hem wil ruilen voor een atari met kawai k1m??

8o)

*zwaai

nou en of....

nou en of....

Sorry luitjes,voor de late reactie's op mijn mails ,mijn compie had een koorts virus..dus alles ff opnieuw resetten..

En ja alles word geruild!!:D 8o) .......was het maar waar!

Is dit ding niet veel beter dan een CS50 en 60, of is het meer een soort orgel ding aka de SK serie....?

Wat is het verschil?

... het zal wel aan mijn oude oren liggen, maar ik vind zowel deze bak als de Trident gewoon LEKKERRRR klinken hoor! 8~

(die mp3 is 100% droog... hoe denk je dat een CS80 klinkt zonder een tikje verb?)

die motie ..

die motie ..

steun ik ook.....

En als ik eerlijk mag zijn................hoe uniek klinkt uberhaupt alle synths nog?
Tegenwoordig hen je VST's en VAs en...enz...enzz....alles is tegenwoordig wel gedupliceerd of gecopieerd of geEmuleerd.
Het gaat niet altijd hoe vet een geluid klinkt ,maar hoe ver gaat het bewerken ervan,en de bediening om zo veel mogenlijk controle in 1 instrument te hebben.
Kortom voor alles is wel een liefhebber toch?
En ik vind de CS70m zelf ook best goed en divers klinken ,die mp3 liet uiteraard niet alle sonische uithoeken van het instrument hoeren..
Het is maar een indruk.
En inderdaad met een reverb/phaser/flanger/en /of delay erop klinken ze net zo super als de nova of elk ander moderne synth.
Want die hebben overigens allemaal een FX unit ingebouwd tegenwoordig ,zoouden ze dat er niet op hebben klinken ze allemaal mat ,smal stereobeeld.....enzzz.enzzz.....

Inderdaad HanZ....een mooie bak is het....en zeg nou zelf ,als een midi master is het best een sexy thing toch?
Beter dan een wannabe oxygen8 enz....enz...:D 8o) :dubbel: :mega:

Greetings to ya all!!!:koffie: :biertje:

Back