rob'n
Ook wat
Aangezien ik graag voor een optreden een backup workstation zou willen hebben, maar de meeste betaalbare (triton le, fantom xa) een zeer matig toetsenbord hebben, zat ik er aan te denken om een goed bespeelbare controller, zelf dacht ik aan een x-station, te kopen met daarbij een module.
Nu vind ik het alleen erg moeilijk om een geschikte opstelling te verzinnen waarbij je op het podium toch nog enigzins makkelijk je modules direct kan bedienen mocht dat nodig zijn.
Heeft er hier iemand ervaring met modules in live gebruik? Zo ja, gebruik je gewoon een rack of misschien een standaard om de zooi wat hogerop te krijgen? Is het een of het ander makkelijk te vervoeren?
Ik hoor graag jullie tips, ervaringen, aanraders en afraders.
Nu vind ik het alleen erg moeilijk om een geschikte opstelling te verzinnen waarbij je op het podium toch nog enigzins makkelijk je modules direct kan bedienen mocht dat nodig zijn.
Heeft er hier iemand ervaring met modules in live gebruik? Zo ja, gebruik je gewoon een rack of misschien een standaard om de zooi wat hogerop te krijgen? Is het een of het ander makkelijk te vervoeren?
Ik hoor graag jullie tips, ervaringen, aanraders en afraders.

)