trance - regression

Om eerlijk te zijn vindt ik het nogal "druk" klinken. Bassdrum misschien ietsiepietse fletser, de cutoff frequency van de supersaw wat meer laten spelen. Op 2'50 verander je ineens van melodie. Dit zou ik zelf niet doen.

Maar ja, wie ben ik om te zeggen of het goed is. Ik ben wel benieuwd naar versie 0.2.

Oja, het begin van het liedje niet aanraken. Vind ik geweldig.

dank medebelg, het is nog meer een idee dan al iets uitgewerkts...gewoon trackjes aan en uitzetten zoals ik het op dat moment leuk vond....het "begin" kan dus evengoed een meer prominente plaats krijgen verderop

Begin klinkt idd goed. Dat loopje wat in het begin gelijk begint met de SuperSaw, zou ik iets later ingooien. Alleen ik had die kick veel spannender aangekondigd. Enige verandering die ik hoor, voordat de kick erin komt is dat je decay / sustain meer had opengegooid. Opzich goed, maar er moet veel meer gebeuren. Effe flink spannend maken. Qua melodie verandering vind ik het wel meevallen.

Ik zou hier absoluut mee doorgaan!

owkeej, dank!

zoals ik al zei had ik helemaal niet over compositie nagedacht, het is gewoon een "soundbite".

Inderdaad afmaken, zeker. Ik vind de mainlead lekker transparant en rond klinken, waar komt die vandaan? De bassdrum vind ik wat te plomp voor de voor de rest subtiele geluiden. Het veranderen van de melodie kan deze track zeker hebben, maakt het nummer wat frisser al zou ik het gebruiken als een soort bridge. Zorg ervoor dat in de uiteindelijke versie de opbouw in orde is. Je hebt nog geen arrangement zeg je al maar hij werkt nu een paar keer naar een semi-climax toe.

Back