bedankt voor de bloemen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
't was gezellig druk op mijn verjaardag gister....
alleen jammer dat er zo'n kleine 100.000 man onder mijn paraplu wilde schuilen toen het begon te regenen...
Ben daarna maar naar huis gegaan... fillempie gepakt (goeie film he twin x ;) )
Straks naar lovefields..... sjezus...dat is een takkeend weg !!
En moet ik ook nog is eerst maar Breda om een vriendinnetje op te halen..:frons:

o ja... voor de liefehebbers, ik heb gister zo'n 150 foto's gemaakt...
bij deze... een klein voorproefje, de video komt binnenkort
ffwdvoorproefje.jpg

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door da goose
'
En moet ik ook nog is eerst maar Breda om een vriendinnetje op te halen..:frons:

Wat zit jij toch goed in de vrouwen! 8P 8P 8P

Greetz,

Yawgmoth

was een leuk feestje goose, had je alleen geen partytent kunnen regelen? ben nog steeds nat tot in m'n bilnaad

en wat hou ik van vrouwen met witte broeken en zonder string... :luv:

Ben ook geweest. Sfeer was leuk, het weer was minder. Ook maar wat foto's geknipt.

dp1.JPG

2.JPG

Op een gegeven moment werd mijn vriendin boos dat ik alleen maar tieten aan het fotograferen was....

Tja, je moet toch wat?!? :engel:

Ik vond er niet zo heel veel aan. Veel doorgesnoven debielen, erg druk.
Allemaal dezelfde irritante muziek(trance en hardhouse).

2 wagens waren wel leuk, die van Matika (hardcore techno) en een of andere hiphop car (draaiden NERDS lapdance toen ze langskwamen)

Vindt het eigenlijk elk jaar minder worden, maar ligt vast aan mij.....ik word oud.

Ik kwam om half 5 aan, maar heb geen trance/hardhouse nummer gehoord.. ligt er maar aan waar je gaat staan.. en ja, daar staan idd de doorgesnoven debielen

ja die hiphop wagen was wel lachen

stond samen met Mrarcel hol als enige blanke te springen toen ze bij mijn huis langs kwamen.

heb het eindfeest gemist en me kaarjtes van lovefields waren nog niet binnengekomen dus daar kon ik ook niet heen :(

maar ach tom middleton had toch afgezegd (de rest ken ik wel)

en nu weer sinds tijden muzika gemacht

:)

Ik werd doodziek van die yo yo de hip hip hopwagen, elke keer als ik net bij de h-core liep, moest er weer een meisje pissen, waar wij dan op moesten wachten, en zag ik al die vrachtwagens weer langskomen en liep ik uiteindelijk weer voor die (#$%&hip hop kar!, daar liepen pas een hoop opgefokte gasten bij, en die waren geen eens doorgesnoven. Maar verder was het eeeeeecht goed, en als ik zeg echt goed dan bedoel ik ook eeeeeeeeeecht goed :okdan:

O ja, goose, gefeliciteerd !

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik vond er niet zo heel veel aan. Veel doorgesnoven debielen, erg druk.
Allemaal dezelfde irritante muziek(trance en hardhouse).

2 wagens waren wel leuk, die van Matika (hardcore techno) en een of andere hiphop car (draaiden NERDS lapdance toen ze langskwamen)

Vindt het eigenlijk elk jaar minder worden, maar ligt vast aan mij.....ik word oud.

Ben het met je eens...

Origineel geplaatst door Jena_mu6

mee eens.. en dit jaar was ik weer een jaar ouder op de dag zelfs...
maar ben gister tot de conclussie gekomen dat ik toch niet te oud ben om te feesten.
Ik heb in totaal 550km afgelegd gister om te gaan feesten in landgraaf (altijd gedacht dat dat op de veluwe lag..)
Daar was lovefields aan de gang.. leuk feesie, ik ben er zelfs tot het eind geweest en heb er weer een nieuwe zangeres aan overgehouden 8o)
Het versalg en fotos' (ook van FFWD trouwens) staat van de week online op www.dance-guide.com

Origineel geplaatst door Dobre
ik had speciaal m'n n.e.r.d. t-shirt aangetrokken...maar de hiphop- wagen heb ik gemist :(

was jij dat !!!!?? :confused:
ik had gewoon mijn "plaid die je normaal op de achterbank legt om er voor te zorgen dat je bank niet onder de haren komt te zitten" broek aan en ouwe gympen en een rode paraplu..

kweetnie hoor, kheb altijd het gevoel dat het voor veel (de meeste?) mensen meer gaat om exhibitionisme dan om goede muziek....van die dames die heel serieus staan te kijken met een standaard bont-cowboy muts en hun neptieten staan te shaken heeft voor mij echt geen ene fuck met feesten te maken...maargoed, ik ben gewoon een oude zuurpruim ;)

Origineel geplaatst door olafmol
kweetnie hoor, kheb altijd het gevoel dat het voor veel (de meeste?) mensen meer gaat om exhibitionisme dan om goede muziek....van die dames die heel serieus staan te kijken met een standaard bont-cowboy muts en hun neptieten staan te shaken heeft voor mij echt geen ene fuck met feesten te maken...maargoed, ik ben gewoon een oude zuurpruim ;)

helemaal mee eeens.... of je een zuurpruim bent weet ik niet maar wel wat betreft die schudtieten in een bondje met cowboyhoed... :[>
Maar ja.. er liepen ook wel wat mooie dames rond (in het publiek) die het er niet om deden maar stiekum verdomde sexy waren..
Maar ja.. het blijft inderdaad een beetje zo'n spelletje, een paar jaar geleden was FFWD nog wel echt leuk.
Rememeber een jaar of 4 geleden de rode vrachtwagen van SLAM! met die 2 schuimkannonen erop?? daar heb ik nog gedraaid.. dat was toen echt een leuke wagen met mooie dames en toch wel opvallende schuimkannonen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back