Korg Kaosspad 1 of 2?

Jupe

Ingeburgerd
Hey

Ik zit met een probleem...of eigenlijk meer een vraagstuk.
Ik ben erg geinteresseerd in de Kaosspad van Korg, maar er is nogal wat verschil in prijs tussen de Kaosspad 1 en de Kaosspad 2. Ik kan er alleen niet goed achter komen wat nou precies de verschillen zijn tussen de 2. Kan iemand me hier wat informatie over geven? Alvast erg bedankt!

Dankjewel :) Dat idee had ik al enigzins, maar dat er meer effecten opzitten wist ik niet, en dat kan nog wel eens doorslaggevend zijn in mijn beslissing...nouja ik wil graag nog wel wat meer reacties horen, maar hier kan ik al erg veel mee.

misschien ook niet geheel onbelangrijk de 2 heeft midi de 1 niet.
kan je dus als je gevinger opnemen, dit kan met de eerste niet.

de kaoss pad 1 is in mijn ogen alleen leuk voor live...
ligt er dus maar net aan wat je zoek.

ps. ik heb op dsf marktplaats nog een kp2 staan... ;)

Ja, ik zou wel willen, probleem is dat ik er zo weinig verstand van heb, dus ik kan zo niet zien of er niks mis mee is en dergelijk...toch een beetje gevaarlijk.

Er zit een BPM metertje in die KP2, dus als je bijv. een delay gebruikt kun je het tempo syncen aan t BPM van het te bewerken input signaal. Anders word het een rommeltje...

Is trouwens vooral belangrijk als je gaat DJ'en met dat ding...

Origineel geplaatst door forcesupreme
Er zit een BPM metertje in die KP2, dus als je bijv. een delay gebruikt kun je het tempo syncen aan t BPM van het te bewerken input signaal. Anders word het een rommeltje...

Is trouwens vooral belangrijk als je gaat DJ'en met dat ding...

hmm oke...nou ik heb inmiddels de Kaosspad 1 gekocht, kon em voor dit spotprijsje niet laten gaan, hij is onderweg, en ik wil em gewoon gebruiken voor stem en gitaarvervorming vooral en meer leuke dingen, komik dan in de problemen zonder die BMP meter?

Origineel geplaatst door Jupe
hmm oke...nou ik heb inmiddels de Kaosspad 1 gekocht, kon em voor dit spotprijsje niet laten gaan, hij is onderweg, en ik wil em gewoon gebruiken voor stem en gitaarvervorming vooral en meer leuke dingen, komik dan in de problemen zonder die BMP meter?

Dan is het geen 'showstopper' nee.

Back