[liedje] van boven naar onder in een horizontale beweging

Hee, deze is weer gaaf.........

Productioneel gezien net weer een stapje verder dan een aantal vorige producties van je (vind ik althans)
Structuur en opbouw is ook goed, lekkere jazz-accoordjes halverwege! Lekker bezig!! :)

Waar de track nu ophoudt zo hij van mij nog wel even vol erin mogen knallen met het thema van het begin...

:kimono:

Nee hij klinkt gewoon weer super raak. En de unieke stijl is er ook weer helemaal.

- Isnie kom je nog wel je studio uit?:D

Lekker spul.
Doet mij een beetje denken aan Orbital. :)

die geflipte beats en gekke melodietjes van het eerste stukje zijn geweldig :okdan:
lekker hoog isniezot gehalte
maar 't 2e deel vind ik een stuk minder vanaf 2:08, daar verliest de track z'n kracht imo

"Not Found
The requested URL /zeq_8.mp3 was not found on this server."

eeeeuh...... hoort dit er ook bij ?

je weet het natuurlijk maar nooit met die Isnie.....

maar ik kan 'm iig dus niet beluisteren..... =(

De idee-en in dit nummer zijn erg sterk- het zou m.i. nog iets beter geproduceerd moeten worden en retestrak gemasterd, en dan kan dit toch zo gespeeld worden op de radio. Op ntlk op plaat gezet worden. Al eens naar Unschooled gemaild?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Al eens naar Unschooled gemaild?

yup, een tijdje geleden. alleen nooit iets terug gehoord.
kheb ook een mailtje gestuurd naar het nieuwe label van Kettel (sending orbs records)
en daar heb ik ook niets van terug gehoord. ik vrees dat de
eerste isniezot release nog ffe op zich gaat laten wachten :erm:

lekker buitenaards gevoel heeft de trek... Kzou het gaaf vinden als je rond de 2.30 een snelle breakbeat of iets dergelijks er doorheen kan gooien; dikke bassen die pompen terwijl de melodietjes doorrollen en overstuurd geraken.... Hij blijft tam terwijl ik een explosie verw88...

lekker lente vroege ochtend sfeertje :)
ja heel erg fijn...

overigens is mij opgevallen: hoe korter je je email houdt, hoe groter de kans dat de platenmaatschappij reageert...
succes!

Origineel geplaatst door nick nova
Gewoon emailen werkt sowieso erg slecht. Zeker naarmate het label groter wordt.
Mensen kennen is de boodschap.

ja weet ik, maar sommige moet je via mail contacteren. zomaar een mailtje naar warp sturen bijvoorbeeld zou ik nooit doen :D

Back