Italo - (mini) snippet Secret Lover

Heb het nu eens met headphones beluisterd (HD280 en HD580). Snare zit wel goed ingemixd. Vind hem wel nog altijd te rechtdoor klinken (euhum). Reverbtail klinkt nu wel te korrelig

De reverb tail van de snare is juist precies wat de (linn) sound zo heerlijk jaren 80 maakt! Luister maar eens naar een plaat als Void Vision van Cyberpeople, en je snapt welke kant ik opwil....:P
En dat rechtdoor gebeuren, als ik iets niet wil is het het 'organisch. klinken van de snare, het mag overduidelijk een sample zijn die elke keer afgespeeld wordt...

Maar goed... zoals ik al eerder zei, het is slechts een snippet.. ik denk dat het liedje in z'n geheel meer tot zijn recht komt!

ik vinnum lekker! maar ben benieuwd naar de zang. meer dan dat teasertje aan het begin van de snippet graag!

Beloofd is beloofd...lekkere track!
Sound is perfect, tikkie gladjes en veel reverb, maar dat hoort bij deze stijl.
We konden iets van de damesvocaal horen...das nie goeh...met alle respect
voor de zangeres, dit mag echt zwoeler of met meer beleving.
Van dat tipje krijg ik geen kippevel, maar je gaf zelf aan dat dit niet ter beoordelijk
valt.
Met deze temperaturen graag meer van dit!
Als ik dit hoor ga ik terug in de 8ies, doet mij dit weer denken aan onbezorgde
vakanties en dat zomerse surf sfeertje en das een compliment.

Eij Tactic,

ik ben zelf ook een zware italo fan. Ben benieuwd naar je werk, maar de link is dood.
Kun je hem er nog es op pleureh?
Thanx!

Klik!

Hij staat er weer, nu een ander stuk van het liedje, die overigens nu definitief af is.

Heeeeeeeel erg vet dit!!!!

Lekkere sound hoor....doet wat aan zowel KOTO als Cyber People maar ook
Laserdance en andere Hotsound producties denken, errug goed....

Bert snel, we willen meer....desnoods betalen we bij...!!

Super snippet! jammer dat ie net ophoudt als de zang echt begint.. Ik wil ook meer!

Geweldig!

Dank ! Ik ben er zelf eerlijk gezegd ook erg trots op. Ik hoop dat er nog labels geinteresseerd in zijn.

@beepr. Je slaat de spijker op z'n kop, cyberpeople (void vision!!!, koto, en fun fun (happy station!) zijn absolute inspiratiebronnen !

En het leuke is weer; het blijkt toch hoe moeilijk het kan zijn om muziek te maken dat simpel klinkt, ben ik met hardcore achter gekomen, en met italo nu ook.

Origineel geplaatst door Tactic
En het leuke is weer; het blijkt toch hoe moeilijk het kan zijn om muziek te maken dat simpel klinkt, ben ik met hardcore achter gekomen, en met italo nu ook.

Kun je nagaan hoe moeilijk het is om moeilijke muziek te maken ! ;)

Maareh.. knap werk! Errug lekker.. :)

Dit is geweldig, maar je was op zoek naar een label ervoor... is dat nog gelukt?

Nee, ik heb nog geen label gevonden , ben er ook niet echt aktief meer naar opzoek geweest.
Het liefst zou ik natuurlijk op memory records staan, maar ja.. ik ben 20 jaar te laat geboren....

Back